پیش‌فروش نوکیا ۸ با قیمتی کمتر از انتظار

Nokia 8 پرچم‌دار تازه نوکیاست که تنها دو روز از معرفی رسمی‌اش می‌گذرد. این گوشی حالا در آلمان و روسیه یا قیمتی کمتر از قیمت اعلام‌شده‌اش در حال پیش‌فروش است

گوشی Nokia 8 سرانجام پس از ماه‌ها شایعه، حدس و گمان و اطلاعات لو رفته، دو روز پیش رسما معرفی شد. این گوشی در کشورهای آلمان و روسیه با قیمتی کمتر از انتظار ما، در حال پیش‌فروش است.

قیمت فروش Nokia 8 در روز معرفی آن در حدود ۵۹۹ یورو اعلام شده بود اما اپراتور O2 آلمان آن را با قیمت ۵۷۷ یورو پیش‌فروش می‌کند و اپراتورMobilecom Debitel هم قیمت ۵۷۹ یورو را برای آن اعلام کرده است. ظاهرا از ابتدا هم قرار بوده که این گوشی به قیمت نهایی ۵۷۹ یورو وارد بازار آلمان شود.

این گوشی در آینده نزدیک همچنین توسط Telekom، Media Markt، Saturn و Amazon هم به فروش خواهد رسید اما تمام کاربرانی که آن را از اپراتور O2 تهیه کنند، ساعت هوشمند Nokia Steel را هم کاملا رایگان دریافت خواهند کرد. ارزش اصلی این ساعت هوشمند حدودا ۱۳۰ یورو است.

گوشی Nokia 8 همچنین در کشور روسیه توسط اپراتور Megafon و با قیمت حدودا ۵۷۵ یورو پیش‌فروش می‌شود. این اپراتور در حال حاضر گوشی مذکور را در رنگ‌های مسی، نقره‌ای و دو رنگ آبی به فروش می‌رساند.

Call Now Button