جزئیات بیشتر از گلکسی نوت ۸؛ عرضه پرچم‌دار جدید سامسونگ با قیمت ۹۵۰ دلار!

براساس یک شایعه جدید، فبلت پرچم‌دار جدید Galaxy note 8 سامسونگ با قیمت ۹۴۰ در بازارهای آسیا عرضه خواهد شد که با گمانه‌زنی‌های گذشته پیرامون فبلت جدید سامسونگ هم‌جهت است.

در اطلاعات ارائه شده توسط سم‌موبایل به نقل از ITHome، اعلام شده است که شرکت سامسونگ گلکسی نوت ۸ را با شش گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه به قیمت ۹۴۲ دلار در بازارهای آسیا عرضه خواهد کرد. هم‏چنین، نسخه رده‌بالای این فبلت با شش گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه به قیمت ۱۲۰۰ دلار به فروش خواهد رسید.

در میان این شایعات، عرضه نسخه دیگری از گلکسی نوت ۸ با شش گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه تأیید می‌شود؛ براساس شایعات، سامسونگ این مدل از فبلت جدیدش را با قیمت ۱۰۶۲ دلار به فروش می‌رساند. هنوز مشخص نیست که گلکسی نوت ۸ با چه قیمتی در بازارهای اروپا، آفریقا و آمریکای شمالی عرضه می‌شود؛ با این‌حال چندان بعید نیست که قیمت مشابهی برای فبلت جدید سامسونگ درنظر گرفته شده باشد.

مدل فاش شده با ۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه، احتمالاً همان نسخه «امپرر ادیشن» خواهد بود که پیش‌تر در رابطه با عرضه آن شنیده‌ایم. البته پیش‌بینی شده بود که نسخه رده‌بالای گلکسی نوت ۸ با ۲۵۶ گیگابایت حافظه، به هشت گیگابایت رم مجهز خواهد بود؛ در حالی‌که در شایعات جدید، اشاره شده است این مدل مانند سایر نسخه‌ها با شش گیگابایت رم راهی بازار می‎شود.

در ماه ژوئیه نیز، گزارشی از سرزمین مادری سامسونگ یعنی کره جنوبی منتشر شده بود و گمان می‌رفت شرکت سازنده فبلت جدید گلکسی نوت ۸ را با قیمتی بین ۱۰۰۰ تا ۱۱۰۰ دلار به فروش خواهد رساند. در همین رابطه، ایوان بلیس نیز مدتی پیش اعلام کرد که فبلت جدید سامسونگ، نزدیک به ۱۱۸۰ دلار (۹۹۹ یورو) قیمت دارد و در ایالات متحده، با قیمت ۹۰۰ دلار عرضه خواهد شد.

 آخرین شایعات منتشر شده از گلکسی نوت ۸، تایید می‌کند که این مدل به نمایشگر ۶٫۳ اینچی بدون لبه Infinity Display مجهز خواهد بود و تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام یا اگزینوس ۸۸۹۵ سامسونگ، قدرت پردازشی آن‌را تامین خواهد کرد. هم‎چنین، باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت برای گلکسی نوت ۸ درنظر گرفته شده است و سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۱٫۱، مشخصات‌فنی این فبلت رده‌بالا را تکمیل خواهد کرد.

برای ترغیب علاقه‌مندان به پیش خرید گلکسی نوت ۸، سامسونگ تصمیم گرفته است تا هدایای رایگانی را به همراه فبلت جدیدش ارائه دهد. به این منظور، گلکسی نوت ۸ در ایالات متحده با ۲۵۶ گیگابایت حافظه و یک شارژر رایگان یا دوربین Gear 360 پیش‌فروش خواهد شد. در اروپا نیز، خریداران یک داک رایگان DeX دریافت خواهند کرد و با استفاده از آن، می‌توانید گوشی خود را به یک رایانه تبدیل کنید.

Call Now Button