شیائومی به مصاف اپل می‌رود؛ معرفی Mi Mix 2 در روز رونمایی از آیفون ۸

براساس یک شایعات، شرکت شیائومی برای معرفی گوشی بدون حاشیه جدید خود یعنی Mi Mix 2 در دهه سوم شهریور برنامه‌ریزی کرده است.

نسل جدید گوشی بدون حاشیه شیائومی، Mi Mix 2 یک‌بار دیگر سوژه شایعه‌پردازان شده است. براساس شایعه‌ای جدید، شرکت شیائومی از این مدل در تاریخ ۱۲ سپتامبر (۲۱ شهریور) رونمایی خواهد کرد. موضوع قابل‌توجه در رابطه با زمان معرفی Mi Mix 2، شاید در ابتدا چندان قابل تشخیص نباشد اما جالب است بدانید شرکت اپل آیفون ۸ با نمایشگر OLED و طراحی بدون لبه، آیفون ۷s و آیفون ۷s پلاس را در همان روز معرفی می‏‎کند.

 به همین جهت، گمان می‌رود که این شرکت با اطلاع از زمان معرفی گوشی‌های جدید اپل، تصمیم گرفته است تا با نسل جدید گوشی‌ بدون حاشیه Mi Mix به مصاف کوپرتینویی‌ها و پرچم‌دار جدید آن‌ها یعنی آیفون ۸ برود. هفته پیش نیز، Mi Mix 2 موفق شده بود تا از ۳C تأییدیه دریافت کند؛ به همین جهت، شکی وجود ندارد که زمان عرضه گوشی بدون حاشیه شیائومی بسیار نزدیک است.

براساس شایعات، شیائومی Mi Mix 2 یکی از کم‌حاشیه‌ترین محصولات ۲۰۱۷ خواهد بود و تصاویر فاش شده از این مدل، نشان می‎دهد که از نظر طراحی، پرچم‌دار بدون حاشیه شیائومی طراحی نزدیکی به سری گلکسی اس ۸ سامسونگ دارد. گوشی بدون حاشیه Mi Mix 2 به چیپ‌ست پرچم‌دار اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام مجهز خواهد بود؛ قدرت‌مندترین تراشه‌ای که شرکت کوالکام در حال‌حاضر معرفی کرده است.

هم‎چنین، اعلام شده است که این گوشی با شش گیگابایت حافظه رم عرضه خواهد شد و سازنده، Mi Mix 2 را در دو مدل با ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه راهی بازار خواهد کرد. البته گوشی بدون حاشیه شیائومی با توجه به پنل پشتی لو رفته آن، فاقد دوربین دوگانه است و حسگر اثرانگشت نیز در پشت گوشی جای خواهد گرفت.

نمایشگر ۶٫۴ اینچی Quad HD با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل از جمله قابلیت‏‌هایی است که برای Mi Mix 2 پیش‌بینی می‌شود. هم‌چنان، گمان می‌رود شرکت شیائومی پرچم‎دار جدیدش را با سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی عرضه خواهد کرد؛ شایعه‎ای که بعید می‌دانیم صحت داشته باشد.

 شرکت شیائومی، هنوز شایعات مربوط به معرفی Mi Mix 2 را در تاریخ ۱۲ سپتامبر تأیید نکرده است؛ به همین جهت، شاید بهتر باشد با دیده شک و تردید به آن نگاه کنید. در ضمن، هنوز مشخص نیست که آیا Mi Mix 2 تنها گوشی شیائومی خواهد بود که در تاریخ ۱۲ سپتامبر معرفی می‌شود یا شرکت سازنده مطابق با شایعات گذشته، به دنبال رونمایی از فبلت پرچم‌دار جدیدش یعنی Mi Note 3 است؛ هرچند در پیش‌بینی‌های اخیر Jiutang، وی اعلام شده بود که این مدل تا سال آینده عرضه نخواهد شد.

Call Now Button