سونی از بلندگوی هوشمندی مشابه هوم‌پاد اپل رونمایی کرد

با ظهور دستیارهای صوتی دیجیتال و حضور پر رنگ‌تر هوش مصنوعی در زندگی روزمره انسان، اسپیکرهای هوشمند به ابزار جدیدی برای تعامل انسان با هوش مصنوعی تبدیل شده‌اند.

سونی در IFA 2017 از اسپیکر هوشمند جدیدی رونمایی کرد که بسیار شبیه به اسپیکر هوم‌پاد اپل است. اما این شباهت تنها به ظاهر دستگاه محدود نمی‌شود و از لحاظ عملکرد هم شباهت زیادی بین اسپیکر ژاپنی‌ها و محصول اپل است و تنها تفاوت شاید نوع دستیار صوتی باشد که سونی از گوگل اسیستنت و اپل از سیری بهره می‌گیرد. البته این شرکت محصول خود را نه با هوم‌پاد، بلکه با گوگل هوم مقایسه می‌کند و معتقد است که اسپیکرش می‌تواند در بازار موفق ظاهر شود زیرا کیفیت صدای بسیار بالایی را عرضه می‌کند.

بلندگوی هوشمند مذکور یک اسپیکر کامل است که از ساب ووفر و دیفیوزر دو مرحله‌ای و همه جانبه برای پخش صدا در فضا بهره می‌گیرد. این دستگاه را می‌توان از طریق بلوتوث، NFC، وای‌فای و پشتیبانی از سیستم صوتی multi-room به سایر دستگاه‌ها متصل کرد. سونی LF-S50G با قابلیت مقاومت در برابر پاشیده شدن مایعات و در دو رنگ سفید و مشکی تولید شده است.

بر خلاف گوگل هوم، LF-S50G از ژست‌های حرکتی برای کنترل موسیقی، عقب یا جلو بردن ترک در حال پخش و یا تنظیم شدت صدا پشتیبانی می‌کند. این قابلیت در زمانی کاربرد می‌یابد که محیط اطراف شلوغ است و فرمان صوتی شما به راحتی به اسپیکر نمی‌رسد. طبق اعلام سونی، این بلندگو در ماه اکتبر و با قیمت حدودی ۲۰۰ دلار وارد بازار می‌شود.

Call Now Button