منتظر آیفون ۸ نباشید؛ پرچم‌دار جدید اپل آیفون X خواهد بود!

براساس یک تصویر تازه منتشر شده در شبکه اجتماعی Weibo که در واقع از صفحه‎نمایش یک کامپیوتر به‎دست آمده است، جزئیات مربوط به آیفون‌های جدید اپل جلب‌توجه می‌کند.

 اول از همه، این تصویر تأیید می‌کند که آیفون‌های امسال اپل شامل سه مدل آیفون ۷s، آیفون ۷s Plus و آیفون X خواهد بود؛ آیفون X به مناسبت دهمین سالگرد رونمایی از گوشی‌های آیفون معرفی می‌شود. پیش‌تر به نام‌های احتمالی آیفون ۸، آیفون ادیشن یا حتی آیفون «پرو» برای این گوشی اشاره شده بود؛ با این‌حال، این اولین‌بار نیست که شایعاتی مبنی بر عرضه آیفون X به عنوان پرچم‌دار جدید اپل منتشر می‌شود.

آیفون ۷s و آیفون ۷s Plus براساس تصاویر منتشر شده، در سه مدل با ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه عرضه خواهد شد که از نظر حافظه داخلی تفاوت قابل‌توجهی با آیفون‌های ۲۰۱۶ ندارند. در جلوی نام آیفون ۷s و ۷s Plus، همچنین قیمت احتمالی آن‌ها لیست شده است.

اگر تصاویر منتشر شده صحت داشته باشد؛ آیفون ۷s با ۳۲، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه به ترتیب با قیمت ۶۴۹، ۷۴۹ و ۸۴۹ دلار عرضه خواهد شد. مدل ۷s Plus نیز در سه نسخه با ۳۲، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه عرضه می‌شود؛ قیمت پایه، ۷۶۹ دلار خواهد بود و برای خرید مدل ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی باید ۸۶۹ و ۹۶۹ دلار هزینه کنید. این موضوع بدین معنی است که علی‌رغم تغییر جنس بدنه‌ آیفون‌های ۷s به شیشه و پشتیبانی این دو مدل از شارژ بی‌سیم، قیمت هیچ‌یک تغییر نخواهد یافت.

آیفون ۸ یا همان آیفون X که به عنوان پرچم‌دار جدید اپل با نمایشگر بدون حاشیه OLED و دوربین دوگانه با پشتیبانی از واقعیت افزوده عرضه خواهد شد، در دو مدل با ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه عرضه می‌شود. در این لیست، خبری از نسخه مجهز به ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی نیست؛ هرچند، در شایعات پیشین به عرضه آیفون ۸ در سه مدل با ۶۴، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت حافظه اشاره شده بود.

آن‌طور که پیداست، آیفون X در دو نسخه ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد؛ مدل مجهز به ۱۲۸ گیگابایت حافظه، با قیمتی نزدیک به آیفون ۷s Plus با ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ارائه خواهد شد. این در حالی است که برای خرید آیفون X با ۲۵۶ گیگابایت حافظه، رقم پرداختی شما به ۱۳۱۶ دلار افزایش خواهد یافت.

در تصاویر منتشر شده به ۱۳ سپتامبر (۲۲ شهریور) و ۲۱ سپتامبر (۳۰ شهریور) اشاره شده است؛ اپل تأیید کرده که آیفون جدیدش را ۱۲ سپتامبر معرفی خواهد نمود و همین‎طور، عرضه آیفون ۸ و ۷s به بازار در ۲۱ سپتامبر غیرمحتمل به‌‏نظر می‌رسد. احتمالاً این دو گوشی در ۲۲ سپتامبر راهی بازار خواهد شد؛ با این‌حال، ممکن است به دلیل عرضه این محصولات در چین، زمان‌های فوق متفاوت از تاریخ عرضه جهانی آن‌ها باشد. به همین جهت، بهتر است به تصاویر منتشر شده با دیده شک و تردید نگریست.

Call Now Button