در دعوت‌نامه مربوط به معرفی آیفون ۸ چه نکات پنهانی وجود دارد؟

آن‌طور که پیداست در دعوت‌نامه مربوط به مراسم معرفی گوشی‌های آیفون ۸ و ۷s نکات پنهانی وجود دارد که برخی جزئیات مربوط به گوشی‌های آیفون جدید اپل را تأیید می‌کند.

همانطور که می‌دانید شرکت اپل در تاریخ ۲۱ شهریور از گوشی پرچمدار آیفون ۸ به همراه آیفون ۷s و ۷s Plus رونمایی خواهد کرد. شرکت اپل با انتشار دعوت‌نامه‌های جدید، تاریخ معرفی گوشی‌های پرچمدارش را تایید کرده است. با این‌حال، به نظر می رسد در دعوت‌نامه اپل نکات مخفی وجود دارد که به برخی از قابلیتهای آیفونهای جدید اشاره شده است.

یکی از نویسنده های وال استریت ژورنال به تازگی توئیتی را منتشر کرده است که نشان می‌دهد رنگ های قرمز، آبی و سفید موجود در دعوت‌نامه، نشانی از ایالات متحده یا احتمال ساخت این محصول در خاک ایالات متحده نیست. به‌نظر می‌رسد که این دعوت‌نامه، به نوعی تأیید می‌کند آیفون ۸ به همراه آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس تا چند هفته دیگر عرضه خواهد شد؛ در واقع، سه رنگ موجود در دعوت‌نامه به عرضه سه گوشی اشاره دارد.

اما این گمانه‌زنی‎ها، همین جا به اتمام نمی‌رسد و حتی برخی مدعی شده‌اند که اپل، گوشه‌های گرد نمایشگر را تأیید کرده است. در واقع، بعید به‌نظر می‌رسد اپل هدف خاصی را از عرضه این دعوت‌نامه‌‌ی مربوط به آیفون ۸ و آیفون ۷s دنبال نکرده باشد؛ به همین جهت، تحلیل‌گران و شایعه‎پردازان دست به دامن نظریه‌های مختلف شده‌اند تا عرضه آیفون ۸ را تأیید نمایند.

با اینکه تحلیل‌های مختلف از دعوت‎نامه اپل همچنان ادامه دارد، یک نظریه محتمل نیز در بین این موارد مطرح شده است که شاید بد نیست در رابطه با آن کمی بدانید. اولین مورد، شی‌ء مستطیلی‏شکل و سفید رنگ که در لوگوی اپل وجود دارد، در واقع شبیه طراحی کلی آیفون ۸ است؛ همچنین، عبارتLet’s meet at our place شاید به قابلیت AR یا VR یا چنین مواردی در آیفون پرچمدار جدید اپل اشاره داشته باشد. علاوه‌براین، عبارت first-ever در انتهای دعوت‌‏نامه، احتمالاً به محصولی انقلابی اشاره می‎‌کند که اهمیت زیادی برای اپل دارد؛ همان‌طور که می‌دانید، آیفون ۸ مهم‌ترین گوشی اپل در سال جدید خواهد بود.

صرف‌نظر از اینکه تا چند درصد چنین مواردی صحت دارد، بهتر است کمی به شایعات پیشین نگاهی بیاندازیم؛ اول از همه، گفته می‌شود آیفون ۸ به نمایشگر اولد بدون لبه مجهز خواهد بود. این مدل، همچنین از قابلیت شارژ بی‌سیم رونمایی خواهد کرد و آن‌طور که پیداست، گران‌قیمت‎ترین گوشی اپل خواهد بود؛ همین موضوع باعث شده است تا برخی، قیمت ۱۰۰۰ دلار و حتی ۱۱۰۰ دلار را برای مدل پایه آیفون ۸ درنظر بگیرند. علاوه‌براین، باید اشاره کرد که آیفون پرچم‌دار جدید اپل از محتوای واقعیت افزوده پشتیبانی می‌کند.

Call Now Button