آیا پرچمدار ویژه دهمین سالگرد آیفون، iPhone X نام می‌گیرد؟

سه نسخه تازه آیفون قرار است ۲۱ شهریور رسما معرفی شوند. شایعه‌ تازه‌ای درباره اسامی این گوشی‌ها منتشر شده است که اغلب خبرهای قبلی را رد می‌کند. این سه گوشی قرار است iPhone X، ۸s و ۸s Plus نامیده شوند.

روز گذشته شایعه تازه‌ای درباره آیفون امسال منتشر شد و ادعا کرد که اپل احتمالا آن را به نام Apple iPhone Edition معرفی می‌کند. از طرفی روز جمعه شنیدیم که برخی کارشناسان از این گوش به‌عنوان iPhone X یاد می‌کنند. اگر این شایعه صحت داشته باشد و آیفون تازه اپل ۱۲ سپتامبر (۲۱ شهریور) به نام iPhone X معرفی شود، می‌توانیم اسم آن را از دو جهت معنی کنیم. X می‌تواند نشان‌دهنده پرچم‌دار، خاص و سطح بالا بودن گوشی باشد. موتورولا هم در سال ۲۰۱۰ با معرفی Droid X چنین مفهومی را به بازار منتقل کرد. همان‌طور که می‌دانید آیفون تازه نسخه مخصوص دهمین سالگرد تولد گوشی آیفون است و حرف X هم در زبان رومی به معنی ۱۰ است.

امروز یک منبع معتبر در وب‌سایت هلندی iCulture اعلام کرد که نام iPhone X برای تازه‌ترین گوشی کمپانی اپل نهایی شده است. منبع دیگری در چین اعلام کرده بود که بسته‌بندی سه آیفون تازه اپل را دیده است. منبع هلندی ادعای او را در مورد iPhone X رد کرده اما ۷s و ۷s Plus را تأیید کرده است. این دو گوشی قرار است به ترتیب به نام‌های iPhone 8 و iPhone 8 Plus معرفی شوند.

منبع وب‌سایت iCulture سابقه درخشانی در انتشار اخبار موثق دارد. او در ماه مه پیش‌بینی کرده بود که اپل قرار است iPad Pro ۱۰٫۵ اینچی را معرفی کند. تبلت مذکور یک ماه بعد در خلال کنفرانس WWDC رسما رونمایی شد.

اپل قرار است ۱۲ سپتامبر (۲۱ شهریور) سه آیفون تازه را به همراه Apple Watch 3 رسما معرفی کند و به همه شایعه‌ها درباره اسامی احتمالی این دستگاه‌های هوشمند خاتمه دهد. ظاهرا اپل تصمیم گرفته است حالا که قاب دو گوشی دیگر را از جنس شیشه طراحی کرده و به‌روزرسانی‌های عمده‌ای در آن‌ها اعمال کرده است، ۷s و ۷s Plus را به کلی حذف و سری ۸s و ۸s Plus را معرفی کند. شایعه شده است هر سه نسخه تازه آیفون ۲۲ سپتامبر (۳۱ شهریور) وارد بازار می‌شوند.

Call Now Button