دوربین‌هایی با کیفیت بالاتر در انتظار آیفون‌های ۲۰۱۸ اپل

با اینکه هنوز آیفون‌های ۲۰۱۷ اپل رسما معرفی نشده‌اند شایعات به سراغ آیفون‌های سال آینده این شرکت رفته‌اند. در خبرهای جدید آمده است که ممکن است آیفون‌های ۲۰۱۸ اپل مجهز به دوربین ۱۶ مگاپیکسلی شوند.

اپل هر سال تلاش می‌کند تا کیفیت دوربین آیفون‌های خود را بهبود ببخشد. البته راه و روش این شرکت با شرکت‌های اندرویدی متفاوت است و خیلی خود را درگیر افزایش عدد مگاپیکسل دوربین نمی‌کند.

آخرین ارتقایی که در کیفیت دوربین آیفون ایجاد شد به سال ۲۰۱۵ برمی‌گردد. در آن سال iPhone 6s و iPhone 6s Plus با دوربین ۱۲ مگاپیکسلی معرفی شدند. اکنون گزارشی به دست آمده است که عنوان می‌کند اپل به دنبال ارتقا عدد مگاپیکسل دوربین در آیفون‌های آینده است.

طبق این گزارش اپل قرارداد جدیدی با تامین کننده ماژول‌های دوربین خود در تایوان بسته است تا خط تولید کارخانه جدیدش را کاملا در اختیار این شرکت قرار دهد. ظرفیت این کارخانه جدید ۶ برابر بیشتر از ظرفیت کارخانه فعلی است و می‌تواند هر ماه ۶۰۰ میلیون ماژول لنز تولید کند.

ممکن است با راه اندازی این کارخانه جدید، اپل کیفیت دوربین آیفون‌های آینده خود را ارتقا دهد و از لنزهای ۱۶ مگاپیکسلی در آیفون‌های ۲۰۱۸ استفاده کند. اگر این شایعه به حقیقت بپیوندد پس از سال‌ها شاهد بهبود چشمگیری در کیفیت عکس‌های آیفون خواهیم بود.

Call Now Button