گوشی Honor 6C با نمایشگر ۵٫۲ اینچی و چهار گیگابایت رم رویت شد

به‌تازگی، گوشی جدید Honor 6C هوآوی از TENNA تأییدیه دریافت کرده است و اطلاعات به‌دست آمده، مشخصات‌فنی میان‌رده جدید ساب‌برند «آنر» را به نمایش می‌گذارد. همچنین، تصاویری از مدل مشکی رنگ این گوشی فاش شده است.

گوشی میان‌رده Honor 6C هوآوی در سازمان TENNA رویت شده است و براساس اطلاعات به‌دست آمده، این گوشی احتمالاً قیمت کمی خواهد داشت تا رقیب مناسبی برای میان‎رده جدید شیائومی یعنی مدل ردمی نوت ۵A باشد.

گوشی Honor 6C به نمایشگر ۵٫۲ اینچی HD با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل مجهز خواهد بود و چهار گیگابایت رم به همراه ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی برای آن درنظر گرفته شده است. با این‏حال، به‌نظر می‌رسد ساب‌برند Honor تصمیم دارد تا مدل ارزان‌قیمت گوشی میان‎رده جدید خود را نیز عرضه نماید؛ به همین جهت، این نسخه از Honor 6C با سه گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‎شود. بدون درنظر گرفتن مدل آن، Honor 6Cاز اسلات کارت حافظه برخوردار است که اجازه می‌دهد فضای ذخیره‌سازی را تا ۱۲۸ گیگابایت افزایش دهید.

همچنین یک پردازنده نامشخص با هشت هسته پردازشی و فرکانس ۱٫۵ گیگاهرتز برای Honor 6C درنظر گرفته شده است. در مشخصات این گوشی، ذکر شده است که Honor 6C از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی استفاده می‎کند و شاتر سلفی ۸ مگاپیکسلی در لبه‌ی بالای نمایشگر جای گرفته است. با اینکه مانند برخی از میان‎رده‌های بازار دوربین سلفی فلش ندارد، اما دوربین اصلی به فلاش LED تکی مجهز شده است.

سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰ روی گوشی جدید Honor 6C اجرا می‎شود و حداقل، انتظار می‌رود سیستم‏عامل اندروید با پوسته‎ی EMUI 5.1شخصی‎سازی شده باشد. اما آیا در آینده، به‌روزرسانی اندروید اوریو برای این مدل منتشر خواهد شد؟ سخت است در این رابطه قضاوت کنیم اما امیدواریم حداقل پوسته EMUI 6.0 را در هنگام عرضه دریافت نماید.

گوشی Honor 6C هوآوی از دو سیم‎کارت پشتیبانی می‌کند و پشتیبانی از اتصال ۴G از دیگر مزیت‏های این مدل است. همچنین، یک باتری با ظرفیت ۲۹۰۰ میلی‌آمپر ساعت برای Honor 6C درنظر گرفته شده است که با توجه به نمایشگر ۵٫۲ اینچی HD آن مناسب خواهد بود. ابعاد Honor 6C به عنوان گوشی میان‎رده‌ی جدید ساب‌برند آنر هوآوی، ۱۴۷٫۹ در ۷۳٫۲ در ۷٫۶۵ میلی‎متر است و این مدل تنها ۱۴۵ گرم وزن دارد.

جنس بدنه گوشی جدید هوآوی از فلز خواهد بود؛ هرچند در بالا و پایین بدنه‌ی پشتی از پوشش پلاستیکی استفاده شده است. همچنین، تصویر به‌دست آمده مدل مشکی رنگ Honor 6C را به نمایش می‎گذارد؛ با این‌حال، برخی قسمت‎های گوشی تیره‌تر از باقی قسمت‌های آن است.

در لبه‌ی سمت راست گوشی، دکمه‌ی پاور و دکمه‎های تنظیم حجم صدا قرار گرفته است. همچنین برای گوش دادن به موسیقی با استفاده از هدفون، جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا در لبه‌ی بالای نایشگر قرار دارد و بلندگو و پورت میکرو یواس‌بی که برای شارژ گوشی و انتقال اطلاعات کاربرد خواهد داشت، در لبه‌ی پایین گوشی جای گرفته است.

منابع مطلع، مدعی هستند که هوآوی گوشی Honor 6C را با قیمت ۷۹۹ یوآن (حدوداً ۱۲۲ دلار) عرضه خواهد کرد و نسخه گران‌قیمت‌تر آن با قیمت ۹۹۹ یوآن (۱۵۲ دلار) در دسترس قرار می‎گیرد. همان‌طور که گفته شد، تفاوت این دو مدل در مقدار حافظه‌ی رم و ظرفیت داخلی دستگاه است. گوشیHonor 6C در رنگ‌های طلایی، مشکی، آبی و صورتی راهی بازار می‌شود. با توجه به دریافت تأییدیه TENNA برای این مدل، انتظار می‌رود فاصله‌ی زیادی به زمان عرضه Honor 6C باقی نمانده باشد.

Call Now Button