اولین تصاویر از نسخه واقعی گوشی بدون حاشیه میت ۱۰ هوآوی

به‌تازگی، تصاویر واقعی از فبلت میت ۱۰ هوآوی منتشر شده است که به طراحی بدون حاشیه برای این گوشی رده‌بالا اشاره می‌کند. میت ۱۰ پرو با نمایشگر ۶٫۳ اینچی عرضه خواهد شد.

مدتی پیش، اولین رندرها از نسخه «استاندارد» فبلت پرچم‌دار جدید هوآوی با نام میت ۱۰ منتشر شد و همچنین، تصاویر واقعی از پنل جلوی گوشی میت ۱۰ پرو نیز فاش شده بود که به طراحی بدون حاشیه برای پرچم‏دار این سازنده چینی اشاره داشت.

به‌تازگی نیز، تصاویر جدیدی از میت ۱۰ پرو منتشر شده است که مدل واقعی این گوشی را با نمایشگر بدون حاشیه به نمایش می‌گذارد. همان‌طور که در تصویر پیداست، هیچ خبری از دکمه فیزیکی Home در جلوی گوشی نیست؛ البته در رندرهای فاش شده از میت ۱۰ به دکمه فیزیکی Home برای آن اشاره شده بود اما باید اشاره کرد که تنها نسخه «پرو» میت ۱۰ با طراحی بدون لبه عرضه می‌شود.

شرکت هوآوی در پنل جلوی گوشی میت ۱۰، لوگوی خود را قرار داده است و در حاشیه‌ بالای صفحه‌نمایش، بلندگوی مخاطب و سنسور دوربین سلفی جلب‌توجه می‌کند. همچنین، خبری از نمایشگر دارای انحنا در میت ۱۰ نیست.

میت ۱۰ پرو به نمایشگری ۶٫۳ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۹۶۰ پیکسل مجهز خواهد شد؛ پنل صفحه‌نمایش برخلاف ال‌جی وی ۳۰ و گلکسی نوت ۸، از نوع OLED نیست و مانند پرچمداران گذشته هوآوی، میت ۱۰ با پنل نمایشگر IPS LCD در دسترس قرار می‌گیرد. نسبت ابعاد تصویر در نمایشگر میت ۱۰ پرو با توجه به رزولوشن احتمالی صفحه‌نمایش، ممکن است ۱۸٫۵ به ۹ باشد.

شرکت هوآوی، میت ۱۰ پرو را احتمالاً با شش گیگابایت رم، باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت و دوربین دوگانه ۲۰ و ۱۲ مگاپیکسلی عرضه خواهد کرد. شرکت هوآوی در این گوشی از ترکیب دو سنسور رنگی و مونوکروم استفاده کرده است؛ همچنین، لنزهای دوربین توسط شرکت Leica طراحی خواهد شد. تراشه Kirin 970 نیز قدرت پردازشی تمامی مدل‌های سری میت ۱۰ را تأمین خواهد کرد.

براساس اعلام رسمی، میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو در تاریخ ۱۶ اکتبر (۲۴ مهر ماه) معرفی خواهد شد؛ با این‌حال، شرکت هوآوی درنظر دارد تا پرچم‌داران جدیدش را خارج از چین و در شهر مونیخ آلمان معرفی نماید.

با وجود مشخصات‌فنی خیره‌کننده میت ۱۰ پرو و طراحی بدون حاشیه آن، این مدل چندان ارزان نخواهد بود. گفته می‌شود شرکت هوآوی، قیمتی بیشتر از ۱۰۰۰ دلار را برای میت ۱۰ پرو تدارک دیده است؛ با این‌حال، میت ۱۰ با قیمتی نزدیک به ۶۰۰ دلار و حاشیه‌های زیاد در اطراف نمایشگر روانه بازار خواهد شد. تفاوت میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو به اندازه‌ صفحه‌نمایش و مقدار حافظه رم احتمالی در این دو گوشی خلاصه می‌شود. توجه داشته باشید که این تصاویر به صورت رسمی توسط هوآوی تأیید نشده است؛ به همین جهت، شاید بهتر باشد تا زمان ارائه جزئیات رسمی منتظر بمانید.

Call Now Button