شیائومی به دنبال معرفی همزمان Mi Note 3 و Mi Mix 2

تصویر رسمی منتشر شده توسط شرکت شیائومی، به معرفی فبلت Mi Note 3 به همراه گوشی بدون حاشیه Mi Mix 2 در تاریخ ۲۰ شهریور ماه اشاره می‌کند.

شرکت شیائومی، هفته گذشته اعلام کرد که گوشی بدون حاشیه Mi Mix 2 (نسل جدید Mi Mix) را در تاریخ ۱۱ سپتامبر (۲۰ شهریور ماه) به صورت رسمی معرفی خواهد کرد. با این‎حال، براساس اطلاعات ارائه شده توسط لی ژوئن، رئیس شیائومی به‌نظر می‌رسد که گوشی بدون حاشیه Mi Mix 2 تنها محصول جدید این سازنده نیست که تا دو روز دیگر معرفی می‌شود.

لی ژوئن، تصویری را در شبکه اجتماعی Weibo چین، منتشر کرده است که از معرفی فبلت رده‎بالای Mi Note 3 به همراه گوشی بدون حاشیه Mi Mix 2خبر می‎دهد. Mi Note 3، فبلت جدید شیائومی، به دوربین دوگانه مجهز خواهد بود؛ این در حالی است که گوشی بدون حاشیه Mi Mix 2 تنها به دوربین اصلی تکی مجهز می‌شود. انتظار می‌رود می نوت ۳ به دوربین دوتایی ۱۳ مگاپیکسلی مجهز شده باشد.

پیش‌تر نیز به احتمال معرفی فبلت رده‌بالای Mi Note 3 به همراه گوشی بدون حاشیه Mi Mix 2 اشاره شده بود. علت این موضوع، رونمایی هم‌زمان از گوشی Mi Mix و فبلت رده‌بالای Mi Note 3 در سال ۲۰۱۶ است؛ به همین جهت، گمان می‌رفت در سال ۲۰۱۷ نیز شرکت شیائومی فبلت رده‎بالای Mi Note 3 را به همراه گوشی بدون حاشیه Mi Mix 2 معرفی خواهد کرد.

تصویر فاش شده از فبلت Mi Note 3، به رنگ آبی این مدل اشاره می‎کند؛ نوارهایی طلایی رنگ نیز، جلوه‌ای خاص به پرچمدار جدید شیائومی بخشیده است. علاوه‎براین، امکان دارد این مدل با نمایشگر لبه منحنی عرضه شود. فبلت رده‌بالای Mi Note 2 نیز با نمایشگر دارای انحنا عرضه شده بود؛ به همین جهت، احتمال رونمایی از Mi Note 3 با طراحی مشابه با نسل قبل بسیار بالا است. همچنین، هیچ خبری از حسگر اثرانگشت در پنل پشتی گوشی نیست؛ به همین جهت، احتمالاً حسگر اثرانگشت در حاشیه پایین نمایشگر و در زیر دکمه Home جای گرفته است.

فبلت Mi Note 3 به عنوان یک پرچمدار جدید از سوی شیائومی عرضه خواهد شد و به همین جهت، با جدیدترین تراشه کوالکام یعنی چیپ‌ست اسنپدراگون ۸۳۵ راهی بازار می‌شود. این مدل، حداقل به شش گیگابایت رم مجهز شده است و از نمایشگر Full HD با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل استفاده می‌کند؛ همچنین در طراحی آن، خبری از حذف حاشیه‌های اضافی اطراف صفحه‌نمایش نیست. با این‏حال، امکان دارد نسخه رده‌بالای می نوت ۳ با هشت گیگابایت رم معرفی شود. با اینکه اندروید اوریو ۸٫۰ عرضه شده است اما شاید فبلت Mi Note 3 با سیستم‌عامل اندروید نوقا به فروش برسد.

Call Now Button