انتشار تصاویر رندر شده تازه از Mate 10 هوآوی

هوآوی می‌خواهد گوشی Mate 10 را در دو نسخه به‌زودی معرفی کند. تصاویر رندر شده تازه‌ای از این گوشی منتشر شده است که طراحی نهایی آن را نشان می‌دهد.

مدت‌هاست که شایعه‌ها و خبرهای مختلفی درباره Mate 10 هوآوی منتشر می‌شود و امروز هم شاهد انتشار تصاویر رندر شده CAD تازه‌ای از این گوشی هستیم. هفته گذشته هم تصویر رندر شده دیگری از گوشی مذکور منتشر شده بود و با نگاهی به آلبوم تصاویر تازه متوجه می‌شوید که طراحی ظاهری تصویر قبلی با تصاویر CAD امروز در یک راستا قرار می‌گیرد. به همین خاطر تقریبا مطمئن هستیم که این تصاویر رندر شده تازه درواقع طراحی نهاییMate 10 را به نمایش می‌گذارند.

اگر این تصاویر CAD لو رفته واقعی باشند، حاشیه‌های کنار صفحه‌نمایش Mate 10 هوآوی بسیار باریک خواهند بود و حسگر اثرانگشت آن هم احتمالا در دکمه فیزیکی خانه تعبیه می‌شود. البته دکمه خانه در این گوشی از نوع کلیکی نخواهد بود و ممکن است مانند دکمه‌های راهنما و بازگشت به‌صورت لمسی عمل کند. این نوع دکمه پیش‌تر در دو گوشی دیگر هوآوی به نام‌های Mate P10 و P10 Plus هم به‌کار رفته است. باتوجه به این تصاویر نمی‌توان به‌طور قطع گفت بدنه Mate 10 به‌صورت یکپارچه از شیشه و فلز یا کاملا فلزی ساخته می‌شود اما احتمال آنکه بدنه‌اش فلزی و یکپارچه باشد، بیشتر است. گوشی مذکور به دوربین اصلی با لنز دوگانه با چینش عمودی مجهز می‌شود که فلش LED دوگانه و فوکوس خودکار لیزری هم آن را همراهی می‌کنند. در این تصاویر شاهد بلندگوی مکالمه و چند حسگر در بالای صفحه نمایش و همچنین پورت USB Type-C و بلندگوهای قوی در لبه پایین گوشی هستیم. جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری در لبه بالا تعبیه می‌شود و ظاهرا اینفرارد هم قرار است در همین موقعیت قرار گیرد. همه دکمه‌های فیزیکی و کلیکی گوشی ازجمله دکمه پاور و تنظیم صدا در کناره سمت راست طراحی می‌شود درحالی‌که جایگاه سیم‌کارت در کناره سمت چپ دیده می‌شود.

اگر شایعه‌ها به حقیقت بپیوندند، گوشی Mate 10 Pro هوآوی از طراحی متفاوتی بهره خواهد برد. حاشیه‌های صفحه‌نمایش در این نسخه برخلافMate 10 بسیار باریک‌تر خواهند بود و حسگر اثرانگشت هم در دکمه فیزیکی خانه تعبیه نمی‌شود. همان‌طور که حدس می‌زنید، حسگر اثرانگشت آن در پنل پشتی قرار می‌گیرد. هر دو نسخه Mate 10 و Mate 10 Pro از پردازنده ۶۴ بیتی Kirin 970 با CPU ۸ هسته‌ای قدرت می‌گیرند که هوآوی آن را در خلال برگزاری کنفرانس جهانی IFA 2017 برلین معرفی کرد. همچنین انتظار می‌رود Mate 10 به صفحه‌نمایش بزرگی در حدود ۵٫۹ اینچ و نسبت نمایش ۱۸:۹ مجهز شود.

Call Now Button