قیمت و زمان عرضه کنسول جدید آتاری باکس مشخص شد

پس از چندی سال دوری از دنیای کنسول‌های بازی و تسلیم شدن در برابر سونی و مایکروسافت، در سال جاری اعلام شد که آتاری دوباره قصد بازگشت به این حوزه و معرفی کنسول جدیدی با نام آتاری باکس را دارد.

به تازگی اطلاعات جدیدی درباره کنسول معرفی نشده آتاری اعلام شد. بر اساس این اطلاعات، آتاری قصد دارد تا آتاری باکس را در پاییز امسال از طریقی کمپینی در ایندیگوگو با قیمت ۲۵۰ تا ۳۰۰ دلار به فروش برساند و تا بهار ۲۰۱۸ آن را عرضه نماید.

همچنین در گزارشی که از سوی VentureBeat منتشر شده، به سخت افزار و نرم افزار به کار رفته در آتاری باکس هم اشاره شده است. در این کنسول پردازنده ساخت AMD (بدون اشاره به مدل آن) و پرداش‌گر گرافیکی Radeon استفاده شده است و آتاری باکس از لینوکس به عنوان سیستم عامل بهره می‌برد که رابط کاربری اختصاصی خود را دارد و تجربه کاربری بهتری را برای تعامل کاربر با تلویزیون و کنترلر کنسول ارایه می‌کند.

آتاری به اعلام انواع بازی‌های قابل اجرا در این کنسول پرداخته که بر اساس آن کاربران می‌توانند بازی‌های کلاسیک آتاری و بازی‌های مدرن پی‌سی را روی اآتاری باکس اجرا نمایند و آتاری مدعی است که کنسول جدیدش فقط توانایی رقابت با رایانه‌های میان‌رده و بازی‌هایی مانند ماینکرفت را دارد و قادر به اجرای بازی‌هایی در حد Call of Duty  نخواهد بود.

Call Now Button