مایکروسافت سال آینده مجموعه آفیس ۲۰۱۹ را عرضه می‌کند

روز گذشته و طی رویداد Ignite مایکروسافت، این شرکت اعلام کرد که نسخه بعدی مجموعه نرم افزاری آفیس با نام آفیس ۲۰۱۹ در سال آینده میلادی راهی بازار می‌شود.

روز گذشته کمپانی مایکروسافت در رویداد Ignite که در اورلاندو برگزار شد اعلام نمود که به روز رسانی بعدی مجموعه آفیس با نام آفیس ۲۰۱۹ در نیمه دوم سال آینده میلادی راهی بازار می‌شود که شامل نرم افزارهای ورد، اکسل، پاور پوینت و اپ‌های مرتبط با سرویس اوت‌لوک در کنار نسخه سرور اپ‌های Exchange، Sharepoint و نسخه تجاری اسکایپ است. این مجموعه برای سازمان‌هایی طراحی شده است که از نسخه‌های ابری آفیس ۳۶۵ استفاده نمی‌کنند.

آفیس ۲۰۱۹ شامل امکانات مناسب‌تری برای کسب و کارهای بی بهره از آفیس ۳۶۵ خواهد بود و قابلیت‌های Ink مانند حساسیت به فشار، افکت‌های tilt و Ink replay به این نسخه افزوده می‌شوند. همچنین نرم افزار اکسل هم به فرمول‌ها و چارت‌های جدیدی برای تحلیل داده مجهز شده و پاور پوینت هم از انیمیشن‌های زوم و مورف بهره مند خواهد شد که پیش از این کاربران آفیس ۳۶۵ آن را در اختیار داشتند. مایکروسافت اعلام کرده که در ماه‌های آینده جزئیات بیشتری از آفیس ۲۰۱۹ را در اختیار کاربران قرار خواهد داد، اما به نظر می‌رسد کاربرانی که از آفیس ۳۶۵ استفاده می‌کنند شاهد تغییرات چشمگیری در آفیس ۲۰۱۹ نخواهند بود.

Call Now Button