کاهش قیمت نسل اول گوشی‌های پیکسل گوگل

گوگل دو روز پیش نسل تازه گوشی‌های پیکسلش را رسما معرفی کرد. پس از رونمایی از این گوشی‌ها، قیمت نسل قبلی پیکسل از سوی این سازنده کاهش یافت. علاقه‌مندان حالا می‌توانند گوشی پیکسل را به قیمت ۵۴۹ دلار تهیه کنند.

کمپانی گوگل سرانجام دو روز پیش نسل تازه گوشی‌های پیکسل را به نام پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس ال رسما معرفی کرد. این گوشی‌ها موفق شده‌اند توجه بسیاری از کارشناسان و کاربران را در سرتاسر جهان به خود جلب کنند اما باید بدانید قیمت عرضه آن‌ها بسیار بالاست. از طرفی نگرانی برای عرضه عمومی این گوشی‌ها وجود دارد و ممکن است گوگل در عرضه آن‌ها مانند نسل قبلی پیکسل ضعیف عمل کند. به همین خاطر ممکن است افراد بسیاری حتی در صورت تمایل به خرید آن‌ها نتوانند به نسل تازه پیکسل دسترسی پیدا کنند.

حالا احتمالا بهترین فرصت برای خرید نسل قبلی پیکسل محسوب می‌شود چراکه گوگل قیمت فروش پیکسل و پیکسل ایکس ال را به شدت کاهش داده است. گوگل پیکسل با حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت حالا به قیمت ۵۴۹ دلار به فروش می‌رسد و قیمت پایه پیکسل ایکس ال ۵٫۵ اینچی هم از ۶۷۰ دلار آغاز می‌شود. از طرفی اگر قصد دارید نسخه ۱۲۸ گیگابایتی هرکدام را تهیه کنید، باید ۱۰۰ دلار بیشتر بپردازید. همچنین کاربرانی که می‌خواهند این گوشی‌ها را مستقیما از وب‌سایت گوگل تهیه کنند، قادر خواهند بود از شرایط انحصاری فروش این غول تکنولوژی هم بهره ببرند.

بدین ترتیب گوشی پیکسل ایکس ال با ظرفیت داخلی ۱۲۸ گیگابایت حدودا ۷۷۰ دلار قیمت دارد که البته رقم کمی نیست اما در نظر داشته باشید که این گوشی درواقع به یکی از بهترین دوربین‌های سال ۲۰۱۶ مجهز شده است. HDR+Auto هنوز هم از الگوریتم‌های اصلی در این صنعت به شمار می‌رود و کاربر را قادر می‌سازد از دوربین ۱۲٫۳ مگا پیکسلی گوگل پیکسل ایکس ال با دیافراگم ۲٫۰ به بهترین شیوه ممکن بهره ببرد.

همچنین می‌توانید مطمئن باشید که کمپانی گوگل نسل گذشته گوشی‌های پیکسل را همچنان به تازه‌ترین نرم‌افزارها به‌روزرسانی می‌کند و آن‌ها را بهبود می‌بخشد. این موضوع تجربه اندروید کاملا به‌روز شده‌ را تضمین می‌کند. علاوه بر این‌ها، گوشی ۵ و ۵٫۵ اینچی با صفحه نمایش AMOLED، پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون ۸۲۱ و ۴ گیگابایت رم یک گوشی به‌روز و توانا محسوب می‌شود که قطعا تا مدت‌ها قادر است در میدان رقابت با گوشی‌های سطح بالا باقی بماند.

Call Now Button