مدل Porsche Design پرچمدار هوآوی به همراه میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو معرفی خواهد شد

به تازگی، فایل Firmware مدل «Porsche Design» میت ۱۰ فاش شده است که تأیید می‌کند این گوشی به همراه میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو در تاریخ ۲۴ مهر ماه معرفی خواهد شد. انتظار می‌رود این گوشی با قیمتی بیشتر از آیفون ۱۰ اپل عرضه شود.

فبلت پرچمدار میت ۱۰ در رویداد خبری هوآوی در ۱۶ اکتبر معرفی خواهد شد و فایل Firmware فاش شده با نام BLA-AL00-porsche-cn تأیید می‌‏کند که میت ۱۰ پورشه دیزاین نیز به عنوان عضوی از سری میت ۱۰ معرفی خواهد شد. انتظار می‌رود مدل «Porsche Design» میت ۱۰ از نظر طراحی مانند میت ۱۰ پرو باشد.

عرضه مدل «Porsche Design» میت ۱۰ با طراحی نزدیک به میت ۱۰ پرو بدین جهت منطقی است که نسخه طراحی شده توسط «پورش دیزاین» از میت ۹ هوآوی نیز طراحی بسیار نزدیک به میت ۹ پرو داشت. بین فایل Firmware میت ۱۰ پرو و میت ۱۰ پورش دیزاین می‌توانید شباهت‌های زیادی را پیدا کنید؛ البته تصاویر اختصاصی برند «پورش دیزاین» به همراه فایل‌های صوتی و انیمیشن‌های بوت، باعث تمایز مدل «Porsche Design» میت ۱۰ از نسخه «پرو» فبلت پرچمدار ۲۰۱۷ شرکت هوآوی خواهد شد. با اینکه تصاویر مدل «Porsche Design» میت ۱۰ فاش شده است اما فایل‌‏های صوتی آن ارائه نشده و انجمن XDA ادعا می‎کند که باید تا زمان عرضه رسمی مدل «Porsche Design» میت ۱۰ منتظر بمانید.

از آنجایی‌که اکنون دلیل منطقی برای عرضه مدل «Porsche Design» میت ۱۰ وجود دارد و رونمایی از این مدل در حد گمانه‌زنی نیست، هوآوی ممکن است از چهار گوشی از سری میت ۱۰ در تاریخ ۱۶ اکتبر (۲۴ مهر) رونمایی کند. میت ۱۰، میت ۱۰ پرو، مدل «Porsche Design» میت ۱۰ و میت ۱۰ لایت از جمله گوشی‌هایی خواهد بود که از سری میت ۱۰ معرفی و عرضه می‎شود؛ البته ممکن است مدل میت ۱۰ لایت به صورت هم‌زمان با میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو معرفی نشود.

میت ۱۰، میت ۱۰ پرو و مدل «Porsche Design» میت ۱۰ در بخشی از مشخصات‌فنی خود با یک‌دیگر مشترک خواهند کرد؛ به طور مثال، می‎توان به پردازنده به‌کار گرفته شده در هر سه مدل اشاره کرد. آن‎طور که پیداست، چیپ‌ست Kirin 970 به هر سه مدل قدرت می‎دهد. انتظار داریم که هر سه مدل فاش شده، با حداقل شش گیگابایت حافظه رم به بازار عرضه شود. همچنین انتظار می‌رود سنسور اثرانگشت هر سه گوشی جدید از سری میت ۱۰ در بدنه پشتی قرار داشته باشد و سیستم‌عامل اندروید اوریو ۸٫۰ روی گوشی‌های رده‌بالای میت ۱۰ هوآوی نصب خواهد بود. دوربین دوگانه ۱۲ و ۲۰ مگاپیکسلی با لنزهای Leica، در سه گوشی میت ۱۰، میت ۱۰ پرو و مدل «Porsche Design» میت ۱۰ به کار گرفته خواهد شد.

Call Now Button