رویداد خبری اچ‌تی‌سی، ۱۱ آبان برگزار می‌شود؛ U11 Plus معرفی خواهد شد؟

براساس یک گزارش جدید، ممکن است شرکت HTC در تاریخ ۲ نوامبر در تایپه، از گوشی پرچمدار U11 Plus به صورت رسمی رونمایی کند.

در دعوت‌نامه به‎دست آمده، زمان معرفی از گوشی جدید شرکت HTC جلب‌توجه می‌کند و لوگوی U، به معرفی احتمالی یک گوشی جدید از این سری اشاره دارد. اگر شایعات گذشته صحت داشته باشد، شرکت HTC ممکن است در ۱۱ آبان (۲ نوامبر) گوشی پرچمدار U11 Plus را با حاشیه‎های باریک و نمایشگر ۵٫۹۹ اینچی Quad HD + معرفی نماید؛ نسبت ابعاد نمایشگر پرچمدار جدید شرکت اچ‌تی‌سی، ۲ به ۱ خواهد بود و تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام با چهار یا شش گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، مشخصات این مدل را تکمیل خواهد کرد.

در حال‌حاضر، تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام قدرت‌مندترین چیپ‌ست به کار گرفته شده در گوشی‌های هوشمند است و عرضه پرچمدار جدید HTC با این تراشه، منطقی به‌نظر می‌رسد. البته پیش‌تر گفته شده بود که U11 Plus نسخه ارتقا یافته U11 (پرچمدار ۲۰۱۷ اچ‌تی‌سی) خواهد بود. باید دید شرکت اچ‌تی‌سی چه برنامه‌ای برای بازار گوشی‌های هوشمند دارد؛ U11 Plus با نمایشگر کشیده و طراحی بدون لبه، می‌تواند با پرچمداران جدید بازار از جمله گلکسی نوت ۸ سامسونگ، ال‌جی وی ۳۰ و هوآوی میت ۱۰ پرو رقابت نماید.

به احتمال زیاد در گوشی U11 Plus از یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی استفاده شده است که لنز F1.7 دارد. فوکوس خودکار  UltraSpeed نیز برای دوربین اصلی درنظر گرفته شده است و یک سنسور ۸ مگاپیکسلی در حاشیه‌ی بالای نمایشگر قرار خواهد گرفت. هنوز مشخص نیست که آیا بلندگوهای BoomSound برای گوشی بدون لبه‌ی U11 Plus اچ‌تی‌سی درنظر گرفته خواهد شد یا خیر.

آن‌طور که گمانه‏زنی‌ها نشان می‌دهد، فبلت ۵٫۹۹ اینچی U11 Plus در دو رنگ مشکی و نقره‌ای به بازار عرضه خواهد شد. معرفی گوشی U11 Plusبدین جهت حائز اهمیت است که پیش‌تر گمان می‌رفت با پیوستن نیمی از تیم تحقیق و توسعه HTC به گوگل، این سازنده تایوانی از بازار گوشی‌های هوشمند خارج خواهد شد. البته شرکت اچ‌تی‌سی در پاسخ به این شایعات اعلام کرده بود که قصدی برای کناره‌گیری از بازار موبایل ندارد و نسخه جدیدU11 را توسعه می‌دهد.

Call Now Button