با میت ۱۰ پورش دیزاین آشنا شوید؛ غرش پورش در بازار داغ گوشی‌های بی‎حاشیه!

شرکت هوآوی، سرانجام از نسخه «پورش دیزاین» میت ۱۰ رونمایی کرد؛ این مدل با قیمت بالای ۱۳۹۵ یورو عرضه خواهد شد و مانند میت ۱۰ پرو از طراحی بدون لبه بهره می‌گیرد.

شرکت چینی هوآوی، میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو را دیروز به همراه یک مدل لاکچری و گران‌قیمت با نام میت ۱۰ پورش دیزاین معرفی کرده‎اند. میت ۱۰ پورش دیزاین، طراحی مانند میت ۱۰ پرو دارد که البته تیم پورش دیزاین، تغییراتی را روی آن اعمال کرده‌اند تا امضای تخصصی این شرکت روی آن باشد.

میت ۱۰ پورش دیزاین یک مبدل یواس‌بی C به جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون دارد و همچنین کیس چرمی اختصاصی نیز برای آن درنظر گرفته شده است. ویژگی‌های میت ۱۰ پورش دیزاین را جدا از طراحی خاص آن، می‌توان به سه قابلیت خلاصه کرد؛ نمایشگر بدون حاشیه FullView، دوربین دوگانه و هوش مصنوعی.

میت ۱۰ پورش دیزاین به سیستم‌عامل اندروید اوریو ۸٫۰ مجهز شده است و رابط‌کاربری EMUI 8.0، ظاهر سیستم‌عامل اندروید را شخصی‎سازی کرده است. این مدل با نمایشگر ۶ اینچی Full HD + اولد ارائه خواهد شد که رزولوشن صفحه‌نمایش، ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و نسبت ابعاد آن ۱۸ به ۹ است. میت ۱۰ پورش دیزاین با نمایشگری با پشتیبانی از HDR10 که تجربه کاربری را ارتقا می‌دهد.

نسخه «پورش دیزاین» میت ۱۰ به تراشه هشت هسته‌ی Kirin 970 مجهز شده است که یک واحد پردازش عصبی اختصاصی (NPU) نیز روی این چیپ‎ست قرار دارد که پردازش محتوای مربوط به هوش مصنوعی را از جمله بهبود تصاویر سلفی، تشخیص آنی اشیاء در هنگام عکاسی، ترجمه متون، تصاویر، صدا و … بدون نیاز به اینترنت امکان‎پذیر خواهد کرد. چیپ‌ست Kirin 970 از چهار هسته پردازشی Cortex A53 و چهار هسته Cortex A73 استفاده می‌کند.

روی چیپ‏ست Kirin 970، واحد پردازش گرافیکی Mali-G72 MP12 استفاده شده است و از نظر حافظه رم، میت ۱۰ پورش دیزاین با شش گیگابایت حافظه راهی بازار می‎شود. برای ذخیره‌سازی محتوای مدنظر خود، میت ۱۰ پورش دیزاین ۲۵۶ گیگابایت حافظه دارد؛ البته امکان ارتقای فضای ذخیره‎سازی وجود نخواهد داشت. با توجه به حافظه زیاد مدل ۲۵۶ گیگابایتی، بعید می‌دانیم این مورد چندان اهمیت داشته باشد!

میت ۱۰، میت ۱۰ پرو و میت ۱۰ پورش دیزاین در بخش دوربین، کاملاً مشابه هستند؛ شرکت هوآوی از دو سنسور ۲۰ مگاپیکسلی و ۱۲ مگاپیکسلی با لنزهای Summilux-H لایکا روی هر سه مدل استفاده کرده است. فوکوس خودکار لیزری، لرزش‌گیر اپتیکال، فوکوس خودکار پیوسته و فلاش LED دوگانه، از جمله قابلیت‌های دوربین اصلی پرچمداران جدید هوآوی از سری میت ۱۰ است. باید اشاره کرد که هر سه مدل میت ۱۰، میت ۱۰ پرو و میت ۱۰ پورش دیزاین از سنسورهایی با دریچه دیافراگم F1.6 استفاده می‌کنند. ثبت تصاویر سلفی نیز به کمک یک سنسور با F2.0 امکان‎پذیر خواهد بود.

نسخه پورش دیزاین میت ۱۰ از یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت با پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع Super Charging ارائه خواهد شد و پشتیبانی از۴G VoLTE، بلوتوث ۴٫۲ LE، یواس‌بی تایپ سی و پورت مادون قرمز از دیگر قابلیت‌های این مدل است.

شرکت هوآوی، میت ۱۰ پورش دیزاین را ا قیمت ۱۳۹۵ یورو عرضه خواهد کرد و این مدل در رنگ مشکی (Diamond Black) در دسترس قرار خواهد گرفت. زمان عرضه فبلت میت ۱۰ پورش دیزاین، ماه نوامبر اعلام شده است که فروش این مدل در ۲۰ کشور آغاز می‌شود.

Call Now Button