مک مینی سهم بزرگی از محصولات آینده اپل را به خود اختصاص می‌دهد

سه سال از اولین عرضه مک مینی می‌گذرد اما انگار شرکت اپل این محصول را فراموش کرده است. با این حال مسئولان شرکت اعتقاد دارند کار آنها با Mac Mini تمام نشده است و در آینده خبرهای بیشتری در مورد این دستگاه به کاربران خواهند داد.

 

این هفته اپل تولد مک مینی را جشن گرفت و سومین سال از حضور خود در بازار را به پایان رساند. توجه نکردن اپل به  Mac mini بسیاری از کاربران مک را درباره آینده‌ این محصول دچار شک و تردید کرده است و اینکه آیا آپدیتی برای این محصول عرضه خواهد شد یا خیر.

یکی از خوانندگان سایت MacRumors در رابطه با سرنوشت مک مینی و احتمال دریافت آپدیت به تیم کوک ایمیلی ارسال کرد. مدیرعامل اپل در پاسخ به این شخص گفت: هنوز زمان انتشار جزئیات جدید فرا نرسیده است، اما تایید کرد مک مینی بخش مهمی از محصولات این شرکت در آینده خواهد شد.


این محصول اپل که بدون موس، کیبورد و نمایشگر است، مقرون به صرفه ترین کامپیوتر خانگی اپل محسوب می‌شود. نسخه‌ فعلی به شدت قدیمی شده است و هنوز از پردازنده‌های Haswell و گرافیک Intel HD 5000/Intel Iris برخوردار است.

هنوز مشخص نیست اپل چه زمانی مک مینی جدید را معرفی خواهد کرد. جدا از شایعات پیرامون ساخت یک مک مینی باز طراحی شده جدید، که دیگر کوچک نیست، شایعه جدیدی مبنی بر تولید یک مک مینی جدید منتشر نشده است. در حالی که پایان سال ۲۰۱۷ نزدیک است بعید به نظر می‌رسد تا اواسط سال ۲۰۱۸ خبری از این دستگاه بشنویم.

 

Call Now Button