شایعات پیرامون گوشی‌های Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus: رم ۶ گیگابایتی؟

جزئیات منتشر شده از یک منبع ناشناس درباره گوشی‌های گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس نشان می‌دهد این دو گوشی از رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی برخوردارند.

گوشی‌های گلکسی S9 و S9 Plus هردو از رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی بهره خواهند برد. این مورد را بنجامین گسکین، از افراد معروف صنعت موبایل، اوایل این هفته بیان کرد. در کنار این مورد لوگوهای رسمی این دو دستگاه که انتظار می‌رود سامسونگ اوایل سال بعد آنها را معرفی کند نیز به اشتراک گذاشته شد. رندرهای با رزولوشن پایین نشان می‌دهد که گلکسی S9 Plus یک بار دیگر به عنوان +Galaxy S9 معرفی خواهد شد. نکته دیگر اینکه این شرکت دو گوشی اندرویدی قدرتمند دیگر را نیز از همین سری در سال ۲۰۱۸ معرفی خواهد کرد؛ درست همانند رویکردی که این شرکت در سالیان گذشته به اجرا گذاشته است.

طبق گفته‌ همین منبع، هر دو گوشی گلکسی S9 و S9 Plus از یک درگاه ورودی microSD برخوردارند، اما هنوز مشخص نیست که آیا این سازنده قابلیت پشتیبانی از ظرفیت‌های بیشتر از ۲۵۶ گیگابایت را برای گوشی تعبیه خواهد کرد یا نه. گسکین همچنین ادعا می‌کند که مدلهای قابل عرضه در چین و ایالات متحده از پردازنده اسنپدراگون ۸۵۴ بهره می‌برند، درحالی که موارد عرضه شده در بازارهای دیگر از یک پردازنده Exynos 9 Octa برخوردارند؛ شایعه‌ای از سیلیکون جدید که هنوز بطور رسمی معرفی نشده است و قرار است بر روی یک چیپ پردازنده ۱۰ نانومتری سوار شود. مدلهای ویژه گلکسی S9 با دوبرابر فضای داخلی نیز عرضه خواهند شد. درست هماننود فبلت گلکسی نوت ۸ که با ۲۵۶ گیگابایت حافظه خارجی در برخی بازارهای همچون کره جنوبی عرضه شد.

شایعات درباره پرچمداران جدید سامسونگ ماه‌هاست که در رسانه‌ها در حال دست به دست شدن است اما هنوز جزئیاتی از توسعه سخت افزار و مواردی همچون رم و SoC به بیرون درز نکرده است. هیچ جزئیاتی از طرف شرکت در رابهط با این دو گوشی توسط منابع موثق منتشر نشده است. سری گلکسی S8 نسبت به زمانی که هر ساله سری‌های اول گوشی‌های سامسونگ معرفی می‌شوند دیرتر معرفی شد، پس هنوز مشخص نیست آیا سامسونگ رویکرد جدیدی در معرفی گوشی‌های خود اتخاذ کرده است یا نه. آیا گوشی‌های گلکسی S9 در اواخر مارس معرفی می شوند و یا اینکه سامسونگ به برنامه قبلی خود برمی‌گردد و سعی می‌کنند در کنگره جهانی موبایل (MWC) که فوریه آینده در بارسلونا برگزار می‌شود چشم ها را به خود خیره کنند.

Call Now Button