بیشتر از ۱۰۰ هزار نفر برای خرید میان‌رده نوکیا ۷ ثبت‎نام کرده‌اند

به‌نظر می‌رسد که گوشی جدید نوکیا ۷ به خوبی توانسته است نظر علاقه‌مندان را به خود جلب نماید زیرا بیشتر از ۱۰۰ هزار نفر برای خرید این گوشی، ثبت‌نام کرده‌اند.

شرکت HMD، هفته گذشته به صورت رسمی از گوشی میان‏رده نوکیا ۷ رونمایی کرد. به‌نظر می‎رسد که این مدل توانسته است نظر مساعد علاقه‌مندان را به خود جلب نماید و به همین جهت بیشتر از ۱۰۰ هزار نفر برای خرید نوکیا ۷ در چین، ثبت‌نام کرده‌اند؛ البته فروش اولیه این مدل از امروز آغاز می‏‌شود.

با اینکه ثبت‌نام ۱۰۰ هزار نفر برای گوشی نوکیا ۷ نشان می‌دهد که این مدل مورد استقبال علاقه‌مندان قرار گرفته است، باید اشاره کرد که برای ثبت‌نام هیچ پولی به فروشگاه ارائه دهنده پرداخت نمی‌شود؛ به همین جهت، تعداد فروش نهایی گوشی میان‌رده نوکیا ۷ کم‌تر از ۱۰۰ هزار واحد خواهد بود.

برای آشنایی با گوشی نوکیا ۷، بد نیست بدانید که میان‌رده جدید شرکت HMD Global از صفحه‌نمایش ۵٫۲ اینچی Full HD با پنل IPS LC استفاده می‎کند. شرکت نوکیا برخلاف میان‌رده‌های دیگر خود، دکمه‌های لمسی و کلید فیزیکی Home را از پایین صفحه‎نمایش حذف کرده است. به همین جهت، حسگر اثرانگشت گوشی نوکیا ۷ در پنل پشتی و در زیر دوربین اصلی قرار دارد.

چیپ‌ست اسنپدراگون ۶۳۰ کوالکام با هشت هسته پردازشی، قدرت میان‌رده جدید نوکیا ۷ را تأمین می‏کند. شرکت HMD Global، گوشی نوکیا ۷ را در دو نسخه تولید کرده است؛ مدل پایه با چهار گیگابایت رم همراه خواهد بود و نسخه قدرت‌مندتر از شش گیگابایت رم استفاده می‌کند. با این‌حال در هر دو مدل، تنها ۶۴ گیگابایت حافه داخلی وجود دارد که حتی می‌توانید آن‌را با حافظه میکرو SD ارتقا دهید.

دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی با لنزهای ساخت زایس، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی با دیافراگم F2.0 و زاویه دید ۸۴ درجه و قابلیت Dual-Sight از دیگر مشخصات‌فنی گوشی میان‌رده جدید نوکیا محسوب می‎شود؛ Dual-Sight، قابلیتی برای ثبت تصاویر هم‌زمان با دوربین سلفی و دوربین اصلی گوشی است و عکس‌های گرفته شده به کمک این ویژگی، Bothies نامیده می‌شود. این مدل همچنین می‎تواند صدای فراگیر ۳۶۰ درجه به ثبت برساند. برای تأمین انرژی صفحه‌نمایش و پردازنده گوشی، شرکت سازنده از یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت استفاده کرده است که از شارژ سریع پشتیبانی خواهد کرد.

شرکت HMD Global، قیمت ۳۷۷ دلار را برای نسخه پایه گوشی میان‌رده نوکیا ۷ با چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخل درنظر گرفته است. مدل دیگر با شش گیگابایت رم به قیمت ۴۰۷ دلار عرضه خواهد شد. با وجود اینکه زمان عرضه گوشی نوکیا ۷ در چین اعلام شده است، هنوز مشخص نیست که این مدل در چه کشورهای دیگری در دسترس قرار خواهد گرفت.

Call Now Button