رتبه‌بندی دوربین Mate 10 Pro توسط پایگاه DxOMark

وب‌سایت DxOMark که گوشی‌ها را بر اساس کیفیت دوربینشان ارزیابی می‌کند دوربین گوشی هوشمند Mate 10 Pro را فوق‌العاده می‌داند.

گوشی Google Pixel در رتبه‌بندی بهترین دوربین، جایگاه نخست وب سایت DxOMark را به دست آورد. با ظهور دوربین‌های دو گانه سیستم رتبه‌بندی این وب سایت نیز تغییر کرده و از آن زمان به بعد گوشی‌های متعددی از Pixel پیشی گرفته‌اند. البته گوشی Pixel 2 با وجود اینکه از دوربین دوم بی‌بهره بود، توانست جایگاه نخست را دوباره از آن خود کند.

گوشی جدید Mate 10 از شرکت هوآوی اخیرا جایگاه دوم را با امتیاز ۹۷ به خود اختصاص داد؛ درست یک امتیاز کمتر از Pixel 2. و جالب‌تر اینکه، گوشی Mate 10 Pro توانست در دسته‌بندی تصاویر ثابت امتیاز ۱۰۰ را به خود اختصاص دهد که یک امتیاز بیشتر از Pixel 2 بود. همچنین پیکسل ۲ در دسته‌بندی ویدیو ۹۶ امتیاز دریافت کرد در حالی که امتیاز Mate 10 Pro برابر با ۹۱ است. آیا در حوزه عکاسی گوشی هوشمند Mate 10 Pro از Pixel 2 بهتر است؟

این ارقام نمایانگر کیفیت تصویر نهایی نیستند. اطلاعات به دست آمده از این مقایسه نشان می‌دهد که گوشی Mate 10 Pro از دوربین فوق‌العاده‌ای برخوردار است. در حقیقت، این گوشی در شرایط نور کم، تصاویر طبیعی‌تر و کم‌نویزتری نسبت به Pixel 2 می‌گیرد در حالیکه پیکسل ۲ تصاویر روشن‌تری می‌گیرد و از رنج داینامیک بیشتری برخوردار است. وب سایت DxOMark حتی زوم دیجیتال ۲X آن را فوق‌العاده می‌داند و اشاره می‌کند هرچند که همانند لنزهای زوم ۲X چندان خوب عمل نمی‌کند اما بدون این لنز هم  بسیار بهتر از دیگر گوشی‌ها است.

Call Now Button