تصاویری از اولین محموله جهانی آیفون ۱۰ همراه با ویدیوی کوتاه آنباکس

همانطور که در خبرها منتشر شد، اخیرا اپل یکی از مهندسان تیم آیفون ۱۰ را به علت انتشار ویدیویی از این گوشی هوشمند، اخراج کرد. اپل مدعی شد که پترسون قوانین انحصاری این شرکت را زیرپا گذاشته است. اما اکنون بنجامین گسکین به افشای عکس‎هایی از این مدل پرداخته است.

جای بسی خوشحالی است که افشاگر مشهور «بنجامین گسکین» از مهندسان تیم آیفون نیست و با افشای عکس‌هایی از آیفون ۱۰ پیش از عرضه،  کسی از کار بیکار نمی‌شود. اخیرا این افشاگر مشهور عکس‎هایی از جعبه و گوشی آیفون ۱۰ منتشر نموده که نشان می‎دهد در هنگام بارگیری، این تصاویر به ثبت رسیده است.

یکی از این عکس‎ها، قاب پشتی نسخه نقره‎ای رنگ این محصول را به تصویر کشیده است. این قاب که از جنس شیشه است، میزبان دوربین دوتایی به همراه فلاش LED  است که به صورت عمودی در گوشه بالای سمت چپ جای گرفته‎اند. اگر کمی به این عکس دقت کنید، به راحتی چهره فرد عکاس را در قاب پشتی مشاهده خواهید کرد که حاکی از هنر آمیخته با تکنولوژی است.

در کنار عکس‎ها ویدیویی بسیار کوتاه نیز از جعبه‎گشایی این مدل فراهم شده که ظاهر زیبای آیفون ۱۰ را به تصویر می‎کشد. اما با این حال اشتیاق استفاده از این مدل و پرده‎گشایی از اسرار این مدل در کاربران علاقه مند باقی خواهد ماند.  البته اگر از جمله افرادی هستید که این مدل را رزرو کرده‎اند، طی چند هفته آینده – پس از دریافت جدیدترین محصول اپل – همه اسرار این گوشی مرموز را کشف خواهید کرد.

Call Now Button