وان‌پلاس ۵T از فناوری شارژ بی‌سیم بهره‌مند نخواهد بود

امروزه فناوری شارژ بی‌سیم در تلفن‌های‌همراه نسل‌ جدید بسیار همه‌گیر شده و حتی اپل هم در پرچم‌داران جدیدش این قابلیت را گنجانده‌ است؛ اما متاسفانه وان‌پلاس‌ جدید از این قاعده مستثنی است و شاهد این‌ ویژگی در مدل ۵T نخواهیم‌ بود.

مطابق‌ با گفته‌های Pete Lau مدیرعامل حال‌ حاضر وان‌پلاس، این‌شرکت تصمیمی در قرار دادن تکنولوژی‌ شارژ وایرلس در وان‌پلاس ۵T ندارد زیرا فناوری Dash Charge (فناوری شارژ سریع وان‌پلاس) در مقایسه با چیزی که امروزه آن را با نام شارژ بی‌سیم می‌شناسیم گزینه بهتری‌ است.

همان‌طور که گفتیم، Dash Charge سیستم شارژ سریع کمپانی وان‌پلاس‌ است و تنها در ۳۰ دقیقه به تلفن‌ همراه شما امکان یک‌ روز استفاده را می‌دهد. به‌علاوه به گفته وان‌پلاس یکی از دلایل‌عدم‌ استفاده از شارژ بی‌سیم این است که در هنگام شارژ شما قادر به انجام فعالیت با تلفن‌ همراه خود نیستید؛ برای مثال عکس گرفتن و یا بازی کردن در حالت شارژ بی‌سیم ناممکن‌ است، زیرا دستگاه شما باید کاملا روی پد شارژ قرار ‌گیرد تا شارژ شود. اما هنگام شارژ با فناوری Dash Charge شما با این محدودیت‌ها روبرو نمی‌شوید.

در ادامه وان‌پلاس مدعی‌است که در بهترین زمان از این فناوری استفاده‌ خواهد کرد زیرا همان‌طور که گفته‌ شد زیربنای‌ فعلی شارژ وایرلس بسیار محدود کننده‌ است.

در آخر، کمپانی چینی وان‌پلاس می‌تواند هردو فناوری Dash Charge و شارژ بی‌سیم را به جدیدترین پرچم‌دار خود بیافزاید، اما این یک تلاش بیهوده‌ خواهد بود و ممکن‌ است کمپانی را بسیار تحت‌ فشار بگذارد.

 

Call Now Button