سامسونگ اسکنر عنبیه و سیستم تشخیص چهره را در گلکسی S9 بهبود می‌دهد

اپل با معرفی آیفون X و مانور تبلیغاتی بسیار روی قابلیت تشخیص چهره این گوشی سعی کرد رقبایی مثل سامسونگ را به چالش بکشد که البته تا حدی هم موفق بود. اما گره‌ای‌ها قصد دارند در نسل بعدی پرچم‌داران سری S خود پاسخ ادعاهای اپل را بدهند.

سامسونگ با معرفی گلکسی نوت ۷ از سیستم امنیتی جدیدی برای گوشی‌های هوشمند رونمایی کرد که از اسکن عنبیه چشم برای باز کردن قفل دستگاه استفاده می‌کرد؛ پس از آن و با معرفی گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس، این شرکت دوباره ویژگی تشخیص چهره را به صحنه بازگرداند. به گفته خود سامسونگ این سیستم با آن‌چه پیش از این و از سال ۲۰۱۱ در سیستم عامل اندروید وجود داشت، متفاوت و از آن پیشرفته‌تر است.

اما این سیستم‌ها در برخی موارد با مشکلاتی مواجه بودند، به همین دلیل کره‌ای‌ها قصد دارند تا در نسل بعدی پرچم‌داران خود این ویژگی‌ها را بهبود ببخشند. طبق اعلام ETNews، سامسونگ با بهره‌ گیری از ارتقا نرم افزار قصد دارد تا سرعت عمل اسکنر عنبیه و سیستم تشخیص چهره را در گلکسی S9 ارتقا دهد.

این رسانه کره‌ای مدعی شد که نسل بعدی خانواده گلکسی S به دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد که مشابه دوربین به کار رفته در گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس است. یکی از ناظران صنعتی که نامش فاش نشده نیز اعلام کرده است که ممکن است علاوه بر افزایش سرعت سنسورها، قابلیت‌های جدیدی به واسطه اپلیکیشن به نرم افزار این سنسورها اضافه شود.

Call Now Button