سرانجام گوشی هوشمند وان‎پلاس ۵ چه خواهد شد؟

هرچند کمپانی چینی وان‌پلاس سابقه طولانی در تولید گوشی‌های هوشمند ندارد، با تولید گوشی‌های با کیفیت و ارزان، جایگاه قابل قبولی در میان کاربران پیدا نموده است. اخیرا این شرکت چینی با عرضه OnePlus 5T رقابتی را با پرچم‌داران مطرح آغاز نموده است.

شرکت وان‌پلاس با عرضه  OnePlus 5T در صدد است تا پرچم‎دار پیشین این کمپانی را از خط تولید خارج نماید. به عقیده تحلیل‎گران، عمده‎ترین دلیل این تصمیم،  شباهت بسیار زیاد پرچم‎دار نوظهور این شرکت به OnePlus 5 است. از آنجا که تازه وارد وان‎پلاس – با مشخصات فنی کم‎نظیر، صفحه نمایش بدون حاشیه، دوربین قدرتمند و قیمتی بسیار مناسب –  پرچم‎دارانی چون آیفون ۱۰ را به رقابت فراخوانده است، توقف تولید پرچم‎دار نسل پیشین این شرکت معقول به نظر می‎رسد.

ویکاس آگاروال مدیر بخش هند کمپانی وان‎پلاس با تائید این خبر افزود: تا پایان سال جاری خط تولید وان‎پلاس ۵ با سرنوشت وان‎پلاس ۳T روبرو خواهد شد.

وی همچنین اشاره داشت که در ماه اکتبر و در فستیوال دیوالی هند، پس از فروش آخرین بازماندگان ۳T،  تولید این محصول متوقف شد. بر همین اساس سیاست وان‎پلاس در مقابل ۵T نیز چنین خواهد بود. هرچند وان‎پلاس ۵T به تازگی عرضه شده  و به عقیده شرکت تولیدکننده، این محصول جایگزین شایسته‎ای برای وان‎پلاس ۵ خواهد بود، پرچم‎دار پیشین وان‌پلاس همچنان در صحنه رقابت با بزرگان این صنعت باقی مانده است.

 

Call Now Button