اندروید ۸ اوریو برای Xperia XZ و Xperia XZs منتشر شد

پس از گذشت حدود ۱ ماه از عرضه آپدیت اوریو برای Xperia XZ Premium، این آپدیت حالا برای گوشی های Xperia XZ و Xperia XZs نیز منتشر شد.

حدود ۱ ماه است که گوشی Xperia XZ Premium از طعم شیرین اندروید اوریو لذت می‌برد؛ اما حالا دو گوشی دیگر سونی نیز به آخرین نسخه اندروید به‌روز شدند. شرکت سونی، این آپدیت را برای گوشی‌های Xperia XZ و Xperia XZs آماده کرده است.

شماره ساخت این آپدیت برای هر دو دستگاه ۴۱٫۳٫A.0.401 و حجم آن ۱.۲ گیگابایت است. آپدیت امنیتی ماه نوامبر نیز در این بیلد قرار دارد.

همانطور که در اسکرین‌شات های بالا می‌بینید، سونی در این آپدیت قابلیت Reminder ها را اضافه کرده است که با یادآوری به شما کمک می‌کنند تا کار های ناتمام خود (مانند ایمیل ها و پیام های نیمه‌کاره) را به پایان برسانید. Xperia Actions نیز برنامه‌ای است که تنظیماتی را بر اساس نحوه استفاده شما از گوشی برایتان پیشنهاد می‌کند و هم‌اکنون پشتیبانی از بازی‌ها و کمک برای مسیر‌یابی نیز به آن اضافه شده است.

قرار است به زودی همین آپدیت برای Xperia X Performance نیز منتشر شود و به نظر می‌آید شرکت سونی بنا دارد امسال را از نظر پشتیبانی نرم افزاری به بهترین نحو تمام کند.

Call Now Button