میت ۱۰ پرو هوآوی رکورد پیش‌فروش را در اروپا شکست!

براساس اعلام رسمی، میت ۱۰ پرو هوآوی موفق شده است تا انتظارات شرکت سازنده را در هنگام پیش‌فروش برآورده نماید؛ این مدل با نمایشگر کشیده ۱۸:۹ با قیمت ۷۰۰ یورو در بازار عرضه می‌شود.

شرکت هوآوی در ماه اکتبر از دو فبلت رده‌بالای میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو رونمایی کرد که مطابق با آخرین تغییرات بازار، طراحی بدون لبه دارند. میت ۱۰ پرو برخلاف میت ۱۰، به صفحه‌نمایش کشیده با نسبت ابعاد ۱۸:۹ مجهز شده است. به‌نظر می‌رسد فبلت رده‌بالای هوآوی در سفرش به غرب موفق بوده است و توانسته رکوردشکنی کند؛ براساس اطلاعات به‌دست آمده، میت ۱۰ پرو توانسته تا از اهداف پیش‌فروش هوآوی پیشی بگیرد و شرکت سازنده اعلام کرده است در اروپای غربی، این فبلت توانسته رکورد پیش‎فروش گوشی‌های هوشمند را بشکند.

میت ۱۰ پرو در ۱۶ اکتبر معرفی شد و عرضه آن در انگلستان، یک ماه بعد با قیمت ۷۷۰ یورو آغاز شد؛ البته، قیمت این مدل کمی بعد به ۷۰۰ یورو کاهش یافت. میت ۱۰ پرو در چین در دسترس قرار دارد و به‎زودی به کشورهای دیگر عرضه خواهد شد. هوآوی هنوز مشخص نکرده است میت ۱۰ پرو چه زمانی در ایالات متحده در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت؛ هرچند، مطمئن هستیم فاصله زمانی زیادی تا ارائه این مدل در آمریکا باقی نمانده است.

فبلت میت ۱۰ پرو هوآوی، یک نمایشگر آمولد ۶ اینچی را به همراه دارد که رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ پیکسل برای آن درنظر گرفته شده است. نسبت ابعاد صفحه‌نمایش، باعث شده است تا میت ۱۰ پرو از دیگر محصولات عرضه شده توسط هوآوی متمایز باشد؛ در هر اینچ از صفحه‏نمایش میت ۱۰ پرو، ۴۰۲ پیکسل وجود دارد. نمایشگر پرچمدار جدید هوآوی از استاندارد HDR10 پشتیبانی می‎کند.

روی میت ۱۰ پرو، سیستم‌عامل اندروید ۸٫۰ نصب شده است؛ این سیستم‌عامل با رام اختصاصی EMUI 8.0 شخصی‌سازی شده است. میت ۱۰ پرو از چیپ‌ست Kirin 970 استفاده می‌کند که هشت هسته پردازشی برای آن درنظر گرفته شده است؛ این تراشه از موتور پردازش عصبی (NPU) استفاده می‌کند که پردازش محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی را برعهده دارد.

علاوه‌بر مشخصات سخت‌افزاری قدرت‌مند، میت ۱۰ پرو یکی از بهترین گوشی‌ها در زمینه عکاسی است؛ پرچمدار جدید چینی‌ها از دو سنسور ۲۰ و ۱۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند که لرزش‌گیر اپتیکال دارد و لنزهای لایکا نیز برای آن درنظر گرفته شده است. بررسی‌های لابراتور DxOMark، میت ۱۰ پرو را به دومین محصول قدرت‌مند در زمینه عکاسی مبدل کرده است. این مدل با کسب امتیاز ۹۷، بالاتر از رقبایی نظیر گلکسی نوت ۸ و آیفون ۸ اپل قرار می‌گیرد. از دیگر مشخصات میت ۱۰ پرو می‌توان به دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی F2.0 و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت لیتیوم پلی‎مری اشاره کرد. پرچمدار جدید هوآوی، بدنه‌ی از جنس شیشه دارد و فریم آن نیز فلزی است.

Call Now Button