تصاویر زنده از Galaxy S9 سامسونگ

سامسونگ قرار است ابتدای سال آینده دوگانه پرچم‌دار Galaxy S9 را معرفی کند. پس از انتشار شایعه‌ها و تصاویر رندر شده مختلف، حالا تصاویر زنده منسوب به این گوشی لو رفته است.

کمپانی سامسونگ معمولا اولین پرچم‌دار هر سالش را در ماه ژانویه و از سری Galaxy S معرفی می‌کند. بدین ترتیب در اولین ماه سال ۲۰۱۸ باید شاهد معرفی دوگانه Galaxy S9 و S9 Plus باشیم. البته این سازنده کره‌ای هنوز هیچ خبری را در این باره رسما تأیید نکرده است اما اغلب کارشناسان با بررسی روند اجرایی آن به این نتیجه رسیده‌اند که سامسونگ دوگانه پرچم‌دار تازه‌اش را احتمالا در خلال کنفرانس جهانی CES 2018 که هر ساله در ماه ژانویه برگزار می‌شود، رسما معرفی می‌کند. از طرفی مدت‌هاست که تصاویر رندر شده متعدد و ویدیوهای کانسپت گوشی‌های مذکور در فضای وب منتشر می‌شود. روز گذشته هم شاهد بودیم تصاویر زنده تازه‌ای منسوب به دوگانه Galaxy S9 لو رفت.

این تصاویر توسط کاربر @venyagaskin1 در شبکه اجتماعی توییتر منتشر شد. کاربر مذکور یکی از فاش کنندگان معروف است در زمینه انتشار تصاویر رندر شده معتبر سابقه درخشانی دارد. البته در توییت او ذکر نشده که تصاویر متعلق به پروتوتایپ واقعی گوشی Galaxy S9 است اما کیفیت تصاویر به‌گونه‌ای واقعی به نظر می‌رسد که نمی‌توان ادعا کرد رندر شده هستند. همچنین چند تصویر دیگر منسوب به همین گوشی‌ها توسط یک فاش کننده چینی دیگر با نام کاربری @Unverselce در توییتر منتشر شد. در این تصاویر هم شاهد هستیم که سامسونگ همان ترند محبوب طراحی بدون حاشیه را که اولین بار در Galaxy S8 به کار رفته بود، ادامه داده است. گفته می‌شود حاشیه‌های صفحه در دوگانه S9 از آنچه در طراحی S8 دیدیم هم باریک‌تر خواهند شد و نسبت پنل نمایش آن به بدنه معادل ۹۰% خواهد بود. پنل نمایش این پرچم‌دار تازه قرار است از نوع اینفینیتی با لبه کاملا خمیده طراحی شود و حاشیه‌ پایین صفحه‌اش از S8 بسیار باریک‌تر شود. در تصاویر همچنین شاهد هستیم حاشیه بالای صفحه هم باریک شده و قسمت‌ها اضافه آن حذف شده است. بدین ترتیب حاشیه بسیار باریکی در بالای صفحه برای تعبیه بلندگوی مکالمه، حسگر سلفی و مجاورتی طراحی می‌شود.

انتظار می‌رود حداقل یکی از نسخه‌های گوشی پرچم‌دار Galaxy S9 از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون ۸۴۵ که هنوز رسما معرفی نشده است، قدرت بگیرد و نسخه‌های دیگرش با توجه به بازار هدف به پردازنده سامسونگ اگزینوس ۹۸۱۰ مجهز شوند. متاسفانه نمای پنل پشتی این گوشی در تصاویر به نمایش گذاشته نشده است اما پیش بینی می‌شود سامسونگ این بار دوربین اصلی نسل تازه Galaxy S را به لنز دوگانه باکیفیت مجهز کند. همچنین انتظار می‌رود دوگانه Galaxy S9 و S9+ به حسگر تشخیص عنبیه چشم و حسگر اثرانگشت در پنل پشتی مجهز شوند و از تکنولوژی تشخیص چهره هم بهره‌مند شوند.

Call Now Button