احتمال عرضه گوشی‌های جدید سونی با لرزش‌گیر اپتیکال

سونی، به‌تازگی نام تجاری جدیدی را به ثبت رسانده است که احتمال عرضه پرچمداران این سازنده را در سال آینده با لرزش‌گیر اپتیکال تقویت می‌کند. برای جزئیات بیشتر، ادامه مطلب را در جی‌اس‌ام دنبال کنید.

شرکت سونی، به‎تازگی نام تجاری جدید Dynamic Vibration System (سیستم لرزش داینامیکی) را در UPSTO (اداره ثبت اختراعات و علائم تجاری ایالات متحده) به ثبت رسانده است. گمان می‌رود نام تجاری جدیدی که توسط سونی به ثبت رسیده است؛ به نوعی مربوط به یک OIS (لرزش‌گیر اپتیکال) باشد که در اوایل سال ۲۰۱۸ به گوشی‎های هوشمند سونی راه پیدا خواهد کرد.

اضافه شدن لرزش‌گیر اپتیکال به گوشی‎های هوشمند سونی، یکی از درخواست‌هایی است که طرفداران این شرکت ژاپنی دارند. با این‌حال، شرکت سونی ترجیح داده است که از نرم‌افزاری (EIS) برای از بین بردن لرزش‌ دست کاربران در هنگام عکاسی و فیلم‌برداری استفاده کند که عملکرد آن در مجموع خوب است؛ به خصوص هنگامی‌که با گوشی‎ هوشمند خود فیلم‎برداری کنید.

در صورت اضافه شدن OIS، به‌نظر می‌رسد شرکت سونی در سال آینده طرفداران خود را شگفت‌زده خواهد کرد؛ جدا از لرزش‌گیر اپتیکال، شایعات نشان می‌دهد در سال آینده، زبان طراحی OmniBalance از گوشی‌های سونی کنار گذاشته خواهد شد و محصولات جدید سونی در سال ۲۰۱۸، بر مبنای سبک طراحی جدید شرکت سازنده موسوم به Mirai وارد بازار می‌شود.

با وجود اینکه سونی در سال آینده زبان طراحی گوشی‌های هوشمند خود را تغییر می‌دهد، اما همچنان خبری از نمایشگرهای کشیده در محصولات جدید ژاپنی‌ها نیست. شایعات نشان می‎دهد حداقل چهار مدل از گوشی‏‌های هوشمند سونی با نمایشگر عریض ۱۶:۹ عرضه خواهد شد؛ با این‌حال، این سازنده در حال آماده‌سازی برای معرفی پرچمدار جدید خود است که نمایشگر ۴K دارد و حاشیه‌های اطراف نمایشگر آن نیز باریک‎تر شده‌اند.

در حال‎حاضر، شرکت سونی هیچ‌یک از شایعات مربوط به گوشی‌های هوشمند خود را در سال آینده تأیید نکرده است؛ به همین جهت، باید با دیده شک و تردید نسبت به این گمانه‏زنی‏ها نگاه نمایید. آیا تمایل دارید تا سونی به گوشی‌های هوشمند خود OIS اضافه کند؟ نظرات خود را با وب‌سایت جی‌اس‌ام به اشتراک بگذارید.

Call Now Button