عرضه +V30 ال جی با صفحه نمایش ۶ اینچی از هفته آینده

ال جی امسال با معرفی V30 و البته +V30 دوباره در سطح پرچم‌دار به رقابت با سایر سازندگان پرداخت. +V30 ال جی یک پرچم‌دار ۶ اینچی است که از هفته آینده در هند عرضه می‌شود.

کمپانی ال جی قرار است پرچم‌دار بعدی‌اش را به نام V30+ در هند معرفی کند. این غول تکنولوژی روز گذشته دعوت‌نامه‌های مربوط به رویداد رونمایی از این گوشی تازه را برای خبرگزاری‌های مختلف ارسال کرد.

رویداد رونمایی از پرچم‌دار V30+ ال جی قرار است ۱۳ دسامبر (۲۲ آذر) در دهلی نو هند به وقت محلی ۱۱:۳۰ برگزار شود. گوشی V30+ در اغلب مشخصات فنی و ویژگی‌های ظاهری به جز حافظه داخلی شبیه نسخه استاندارد V30 این سازنده است. همان‌طور که می‌دانید، V30 به ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده بود اما V30+ قرار است از ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.1 مجهز شود.

این پرچم‌دار تازه صفحه نمایش ۶ اینچی کواد اچ دی پلاس OLED فول ویژن با وضوح تصویر ۱۴۴۰ در ۲۸۸۰ و نسبت تصویر ۱۸:۹ دارد و حاشیه‌های آن هم باریک طراحی شده‌اند. V30+ از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون ۸۳۵ با ۸ هسته پردازشی و پردازنده گرافیکی Adreno 540 قدرت می‌گیرد و به ۴ گیگابایت رم LPDDR4x مجهز شده است. این گوشی همچنین به درگاه اختصاصی کارت حافظه microSD مجهز شده است و می‌توانید حافظه داخلی آن را تا ۲ ترابایت ارتقا دهید.

V30+ ال جی به دوربین اصلی با لنز دوگانه در پنل پشتی مجهز شده که لنز اصلی آن ۱۶ مگا پیکسلی Crystal Clear با دیافراگم ۱٫۶ است و از ویژگی‌های  OIS (لرزشگیر اپتیکال)، EIS و فوکوس خودکار هیبریدی پشتیبانی می‌کند که قابلیت فوکوس خودکار هیبریدی آن ترکیبی از فوکوس خودکار تشخیص فاز لیزری و فوکوس خودکار تشخیص فاز است. لنز دوم این دوربین ۱۳ مگا پیکسلی و از نوع زاویه باز است که می‌تواند تصاویری با دامنه زاویه ۱۲۰ درجه ثبت کند.

سیستم عامل اندروید نوقا نسخه ۷٫۱٫۲ و پوسته اختصاصی LG UX 6.0+ به صورت پیش فرض روی گوشی مذکور نصب می‌شوند و ال جی هم تایید کرده است که قصد دارد V30+ را به‌زودی به اندروید ۸٫۰ اوریو ارتقا دهد. این سازنده همچنین گفته است گوشی مذکور گواهی IP68 مقاومت در مقابل نفوذ آب و گردوخاک دریافت کرده و با مقاومت در مقابل ۱۴ دسته تست مختلف از سری آزمون‌های مقاومتی MIL-STD 810G Transit Drop Test در حد استانداردهای نظامی ظاهرا شده است.

این دستگاه هوشمند به کواد داک ۳۲ بیتی پیشرفته Hi-Fi مجهز شده است که از SABRE ES9218P شرکت ESS Technology قدرت می‌گیرد. V30+ علاوه بر ویژگی ذکر شده از فیلترهای دیجیتالی متعدد، تنظیمات پیش‌فرض صدا و هماهنگی صدای B&O PLAY هم پشتیبانی می‌کند. این گوشی همچنین از شبکه‌های ارتباطی ۴G VoLTE، Wi-Fi 802.11 ac (2.4 و ۵ گیگاهرتز)، بلوتوث نسخه ۵٫۰ LE، GPS، NFC و USB Type-C 2.0 هم پشتیبانی می‌کند. ظرفیت باتری آن ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعت و مجهز به تکنولوژی شارژ سریع کوالکام نسخه ۳٫۰ و همچنین قابلیت شارژ بی‌سیم است.

این گوشی در ماه سپتامبر و در کره جنوبی به قیمت ۸۸۵ دلار معرفی شده بود اما هنوز مشخص نیست سایر کشورهای آسیایی قرار است با چه قیمتی میزبان V30+ شوند.

Call Now Button