احتمال معرفی گوشی Meizu 15 Plus به مناسبت تولد ۱۵ سالگی میزو

شایعه شده است که کمپانی چینی میزو قصد دارد یک گوشی با طراحی منحصر به فرد به مناسبت تولد ۱۵ سالگی‌اش معرفی کند. تصاویر متعددی منسوب به این گوشی در فضای وب منتشر شده و نمای کلی احتمالی آن را به نمایش گذاشته است.

کمپانی چینی میزو سال آینده ۱۵ ساله می‌شود و قصد دارد به همین مناسبت یک گوشی اختصاصی معرفی کند. این گوشی تازه Meizu 15 Plus نام دارد و احتمالا در بهار سال ۲۰۱۸ رسما وارد بازار خواهد شد. در روزهای اخیر شاهد انتشار برخی تصاویر منسوب به این گوشی بودیم و حالا می‌خواهیم به همه شایعه‌های درباره آن بپردازیم. لازم است به این نکته هم اشاره کنیم که تابه‌حال تصاویر زنده این گوشی و همچنین جعبه رسمی آن فاش شده است.

در تصویر فوق شاهد هستیم که گوشی Meizu 15 Plus از طراحی ظاهری بدون حاشیه حداقل در سه سمت پنل جلو بهره می‌برد و تا حدودی شبیه Mi MIX 2 شیائومی به نظر می‌رسد. حاشیه بالای صفحه در این تصویر به قدری باریک دیده می‌شود هنوز نتوانسته‌ایم بلندگوی مکالمه را در این قسمت تشخیص دهیم اما این موضوع همچنان در هاله ابهام باقی می‌ماند و نمی‌توان به طور قطع درباره آن نظر داد.

دوربین سلفی و سایر حسگرها که قبلا در حاشیه بالای گوشی‌ها قرار می‌گرفتند، حالا در این طراحی در حاشیه پایین تعبیه شده‌اند؛ اما این حسگرها تنها قابلیت‌های موجود در حاشیه پایین نیستند. علی‌رغم تلاش سایر سازندگان برای حذف دکمه فیزیکی خانه و انتقال حسگر اثرانگشت به پنل پشتی، میزو ظاهرا قصد دارد همان طراحی قبلی را ادامه دهد و دکمه فیزیکی mBack را همچنان در حاشیه پایین صفحه نمایش حفظ کند.

در نمای پشتی این تصویر هم شاهد هستیم که گوشی مذکور به دوربین اصلی با لنز دوگانه و چینش عمودی مجهز شده است که در میانه عرض پنل پشتی قرار گرفته‌اند. ماژول فلش و همچنین فوکوس لیزری هم به شکل دایره طراحی شده و مانند طراحی گوشی Meizu PRO 6 درست زیر دوربین اصلی تعبیه شده است. لوگوی برند میزو با فاصله کمی زیر همه این قابلیت‌ها نقش بسته است و خطوط ارتباطی آنتن هم در لبه پایینی پنل پشتی دیده می‌شوند.

در این تصویر همچنین به قیمت نهایی Meizu 15 Plus هم اشاره شده است. با توجه به درج دو رقم مختلف حدس می‌زنیم که سازنده آن قصد دارد دو نسخه با کانفیگ رم و حافظه داخلی متفاوت از این گوشی معرفی کند.

نسخه سطح بالای آن ۵۲۸ دلار قیمت دارد و رقم ۴۵۳ دلار هم برای نسخه دیگر آن به چشم می‌خورد.

از طرفی تصویر زنده دیگری منسوب به Meizu 15 Plus روز گذشته فاش شد و برخی پیش‌بینی‌ها را بر هم زد. ابتدا باید اشاره کنیم که میزو یکی از سازندگان نامی چینی در زمینه تولید موبایل است و احتمالا قصد دارد نسخه مخصوص تولد ۱۵ سالگی‌اش را به تقلید از اپل با طراحی منحصر به فرد و کاملا متفاوت از آنچه پیش‌تر دیده‌ایم، معرفی کند. در این تصویر تازه شاهد هستیم که صفحه نمایش این گوشی روشن است اما به خاطر کیفیت پایین تصویر همچنان قادر نیستیم جزئیات حاشیه پایین صفحه آن را در پنل جلو تشخیص دهیم. از طرفی نمای کلی طراحی آن به خوبی آشکار شده است و احتمالا با یک گوشی با طراحی مستطیلی کشیده روبرو هستیم که گوشه‌های آن کمی خمیده طراحی شده‌اند و به پرچم‌دار امسال شیائومی به نام Mi MIX 2 بسیار شبیه است.

انتظار می‌رود که میزو مشخصات فنی پرچم‌دار را برای Meizu 15 Plus در نظر بگیرد تا بتواند آن را به خوبی از سایر گوشی‌هایش متمایز کند. همان‌طور که گفتیم احتمالا در فصل بهار آینده شاهد رونمایی از این گوشی تازه خواهیم بود و تا آن زمان فرصت زیادی باقی مانده است. پیش بینی می‌شود در آینده نزدیک شاهد انتشار تصاویر و خبرهای دیگری هم از گوشی مذکور باشیم.

Call Now Button