تصاویر مفهومی و مشخصات احتمالی Huawei P11

به‌تازگی، یک وب‌سایت تصاویر مفهومی را از Huawei P11 منتشر کرده است که آن‌را با طراحی نزدیک به آیفون ۱۰ و دوربین سه‌گانه به نمایش می‌گذارد. این مدل، سه ماهه اول سال ۲۰۱۸ معرفی خواهد شد.

شرکت هوآوی، در بازار گوشی‌های هوشمند در چین پیشتاز است و در حال‌حاضر، به عنوان سومین سازنده پرفروش بازار موبایل شناخته می‌شود. این سازنده‏ی چینی، معمولاً چهار پرچم‌دار در هر سال عرضه می‌کند؛ سری P به عنوان پرچمدار هوآوی در نیمه اول هر سال ارائه شده و فبلت‌های میت نیز در نیمه دوم برای رقابت با پرچمداران جدید سامسونگ و اپل، رونمایی می‎شوند. همچنین ساب‌برند Honor هوآوی نیز محصولاتی را به عنوان پرچمدار خود ارائه می‎دهد که قیمت پایین‌تری دارند.

برای سال آینده، اولین پرچمدار هوآوی از سری P معرفی خواهد شد که براساس شایعات، Huawei P11 است؛ این سازنده، دو گوشی Huawei P10 و Huawei P9 را به ترتیب در سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۶ عرضه کرده است و انتظار می‌روند که روند نام‌گذاری پرچمداران هوآوی از سری P ادامه داشته باشد.

Huawei P11 در سه ماهه اول سال آینده میلادی عرضه خواهد شد. شایعات به‌دست آمده از این مدل، نشان می‌دهد که پرچمدار جدید چینی‌ها نمایشگری مانند آیفون ۱۰ خواهد داشت؛ به همین جهت در بالای صفحه‎نمایش، بریدگی وجود دارد و ضمن اینکه حاشیه‌ی پایین نمایشگر به‎طور کامل حذف نخواهد شد. به عبارت بهتر، Huawei P11 را از نظر طراحی پنل جلو می‌توان ترکیبی از iPhone 10 و Xiaomi Mi Mix 2 عنوان کرد.

جدا از این، یک‌ وب‌سایت تصاویر مفهومی را منتشر کرده است که نشان می‌دهد پرچمدار جدید هوآوی به نمایشگر ۵٫۸ اینچی اولد مجهز خواهد شد و صفحه‌نمایش، رزولوشن ۲۱۶۰ در ۳۴۲۰ پیکسل دارد. پنل پشت گوشی مانند Mate 10 احتمالاً از جنس شیشه خواهد بود؛ همچنین چیپ‌ست Kirin 975 (نسخه ارتقا یافته Kirin 970) قدرت پردازشی Huawei P11 را تأمین خواهد کرد که با هشت گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت و پشتیبانی از قابلیت شارژ بی‌سیم، از دیگر مشخصات احتمالی Huawei P11 به شمار می‎رود. روی این مدل، سیستم‌عامل اندروید نوقا ۸٫۰ با پوسته‌ی EMUI 8.0 اجرا خواهد شد.

Huawei P10 یکی از بهترین محصولات در زمینه عکاسی به شمار می‌رود و اوج خلاقیت هوآوی در زمینه طراحی محصولات دوربین‎محور با سری میت ۱۰ به نمایش گذاشته شد. براساس اطلاعات فاش شده، ممکن است Huawei P11 به دوربین سلفی ۲۳ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال چهار برابری مجهز شده باشد که می‌تواند هویت کاربران را نیز احراز نماید. وب‌سایت منتشر کننده این تصاویر، ادعا می‌کند Huawei P11 از دوربین اصلی سه‌‌تایی بهره خواهد برد که دو لنز ۵۶ و یک ۳۴ مگاپیکسلی دارد؛ با این‌حال، مدتی پیش تصاویری به‌دست آمده بود که نشان می‌داد دوربین اصلی Huawei P11 با بهره‎گیری از سه لنز، می‌تواند عکس‌هایی با رزولوشن ۴۰ مگاپیکسل به ثبت برساند. دوربین اصلی نیز از زوم اپتیکال ۸ برابری پشتیبانی خواهد کرد و لرزش‌گیر اپتیکال دارد. برای دوربین اصلی، از لنزهای ساخت Leica استفاده می‎شود.

Huawei P10 در دو مدل «استاندارد» و «پلاس» عرضه شده بود؛ این رویه برای نسل جدید آن نیز ادامه خواهد یافت. به همین جهت، Huawei P11 Plus احتمالاً گوشی خواهد بود که نمایشگر بزرگ‌تری نسبت به Huawei P11 دارد. هوآوی ممکن است نسخه ۵٫۸ اینچی گوشی پرچمدار جدیدش از سری P را با قیمت ۴۲۹۹ یوآن (۶۴۹ دلار) ارائه دهد؛ در حالی‌که مدل بزرگ‌تر با پسوند Plus با برچسب قیمتی ۴۶۹۹ یوآن (۷۰۹ دار) عرضه خواهد شد. البته مشخص نشده است Huawei P11 و Huawei P11 Plus چه تفاوت‌هایی با یک‌دیگر خواهند داشت؛ ضمن اینکه بخش قابل‌توجهی از اطلاعات فاش شده، احتمالاً نادرست است.

Call Now Button