گوشی Enjoys 7S هوآوی با نمایشگر FullView به صورت رسمی معرفی شد

شرکت هوآوی از گوشی جدید خود با نام Enjoy 7S رونمایی کرده است که تراشه هشت هسته‌ای Kirin 659 به آن قدرت می‎دهد. این مدل با برخورداری از نمایشگر بدون حاشیه، تنها ۲۲۰ دلار قیمت دارد.

همان‌طور که مشخص شده بود؛ هوآوی امروز در طی یک کنفرانس خبری در چین، از گوشی میان‎رده جدیدش با نام Enjoy 7S رونمایی کرده است که خریداران جوان‎ را مدنظر قرار می‎دهد. گوشی جدید هوآوی به طور اختصاصی برای علاقه‎مندانی طراحی شده است که به دنبال یک گوشی مناسب در بازه قیمتی ۲۰۰ دلار هستند. گوشی جدید این شرکت در دو نسخه معرفی شده است؛ یک مدل با سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد که ۲۲۶ دلار قیمت دارد. نسخه دیگر با چهار گیگابایت رم و دو برابر حافظه داخلی، ۲۵۶ دلار قیمت‎گذاری شده است. اگر گوشی جدید Enjoys 7S توانسته مساعد شما را به خود جلب کند، می‌توانید آن‌را پیش‌خرید کنید؛ هرچند، عرضه‌ی سفارش کاربران از ۲۲ دسامبر آغاز خواهد شد.

 اگر چه گوشی Enjoy 7S ارزان‌قیمت‌‏ترین مدلی است که با برند هوآوی عرضه می‌شود؛ از نظر قیمت، حرف چندانی برای گفتن در مقایسه با گوشی‌های Redmi 5 و Redmi 5 Plus شیائومی ندارد. با این‎حال، قابلیت‌هایی که برای گوشی Enjoy 7S هوآوی درنظر گرفته شده است که می‌تواند نظر مثبت خریداران را جلب کند!

گوشی جدید هوآوی Enjoy 7S به یک نمایشگر ۵٫۶۵ اینچی مجهز شده است تا در صورتی‏‌که علاقه‌ چندانی به گوشی‌های هوشمند با صفحه‌نمایش ۶ اینچی ندارید؛ محصول تازه معرفی شده توسط این سازنده‌ی چینی را در لیست خرید خود قرار دهید. Enjoy 7S با وجود نمایشگر ۵٫۶۵ اینچی، ابعاد چندان بزرگی نخواهد داشت؛ هوآوی، حاشیه‌های بالا و پایین نمایشگر را کاهش داده و از نمایشگر کشیده با نسبت ابعاد ۱۸:۹ درون این مدل استفاده کرده است. نمایشگر گوشی جدید Enjoy 7S، رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ پیکسل دارد و از ژست‌های حرکتی پشتیبانی می‏‌کند. ابعاد این مدل، ۱۵۰٫۱ در ۷۲٫۰۵ در ۷٫۴۵ میلی‎متر است و کار با نمایشگر آن، چندان شما را به زحمت نخواهد انداخت!

بدنه گوشی جدید ۲۲۰ دلاری هوآوی، از جنس فلز بوده و بخشی از پنل پشتی با پوشش پلاستیکی برای آنتن‌دهی بهتر پوشانده شده است. گوشی جدید Enjoy 7S در پنل پشتی، از دو سنسور ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند؛ به کمک سنسور ۲ مگاپیکسلی، جزئیات مربوط به عمق تصاویر ثبت می‌شود و امکان عکاسی با افکت بوکه فراهم شده است. به دلیل حاشیه‌های باریک، سنسور اثرانگشت نیز در پشت گوشی جای گرفته است. برای عکاسی سلفی نیز می‌توانید روی شاتر ۸ مگاپیکسلی Enjoy 7S حساب باز کنید که در حاشیه‌ی بالای نمایشگر قرار دارد. دوربین سلفی برای احراز هویت کاربران از طریق چهره نیز کاربرد خواهد داشت؛ البته به آپدیت جداگانه‌ای برای فعال‌سازی این قابلیت نیاز است. این مدل با سیستم‌عامل اندروید اوریو و رام EMUI 8.0 عرضه خواهد شد.

هوآوی Enjoy 7S به تراشه هشت هسته‏‎ای Kirin 659 مجهز شده است که اخیراً در میان‌‏رده‌های دیگر این شرکت نیز از آن استفاده شده؛ در این چیپ‌ست، چهار هسته Cortex A53 با فرکانس ۲٫۳۶ گیگاهرتز وجود دارد و فرکانس چهار هسته دیگر Cortex A53، روی ۱٫۷ گیگاهرتز تنظیم شده است. گوشی جدید هوآوی از درگاه میکرو یواس‌بی استفاده می‎کند و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت آن، انرژی لازم برای نمایشگر Full HD + و پردازنده‏‌ی هشت هسته‌ای گوشی Enjoy 7S را تأمین خواهد کرد. جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون نیز در لبه‏‌ی پایین گوشی جدید هوآوی جای گرفته است. Enjoy 7S در رنگ‌های آبی، طلایی، صورتی و مشکی قابل خریداری است.

Call Now Button