آغاز تولید انبوه Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus در اوایل ژانویه

براساس یک گزارش جدید، سامسونگ به برخی از تأمین‌کنندگان خود برای تأمین اجزای سخت‌افزاری لازم در Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus، سفارش قطعه داده است. گفته می‎شود تولید انبوه پرچم‏‌داران این شرکت در ماه آینده آغاز خواهد شد.

براساس گزارش‎های منتشر شده، شرکت سامسونگ سفارش قطعه برای گوشی پرچم‌دار Galaxy S9 را به منظور آماده‎سازی تولید گسترده آن، آغاز کرده است. گفته می‎شود Galaxy S9 Plus به دوربین سلفی با دو سسنور مجهز خواهد بود؛ در حالی‎که در دوربین سلفی Galaxy S9، با یک‌دیگر ادغام شده‌اند.

برای تأمین دوربین سلفی برای گوشی پرچم‎دار Galaxy S9، سامسونگ از شرکت Partron کمک خواهد گرفت؛ ماژول دوربین تکی که توسط این شرکت توسعه می‌یابد، شامل دوربین سلفی و دوربین سیستم تشخیص عنبیه چشم است. Galaxy S9 Plus از سوی دیگر، از دو سنسور مجزا برای عکاسی سلفی و تشخیص عنبیه چشم بهره می‎گیرد و ماژول دوربین آن توسط Power Logics تولید می‏‌شود.

در گزارش خبرگزاری Business Korea، همچنین اشاره شده است که پرچم‎دار ۵٫۸ اینچی جدید کُره‌ای‌ها از دوربین دوگانه بهره نمی‌گیرد؛ این در حالی است که Galaxy S9 Plus با دوربین دوگانه راهی بازار می‎شود. با فرض صحت این گزارش، فبلت Galaxy S9 Plus اولین گوشی از سری Galaxy S خواهد بود که به دوربین دوتایی مجهز می‏‌شود؛ البته فبلت Galaxy Note 8 که مدتی پیش وارد بازار شده است، از دوربین دوگانه استفاده خواهد کرد.

علاوه‌بر سفارش قطعه برای دوربین سلفی، تولید انبوه برد اصلی گوشی نیز آغاز شده است. شرکت‌های مختلفی نظیر Korea Circuit، Daedeok GDS، Ibidem و Samsung Electro-Mechanics، در تأمین برد اصلی پرچم‌دار گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس به شرکت سامسونگ کمک خواهند کرد؛ گفته شده است که پرچم‌داران جدید این شرکت از یک برد انباشته استفاده خواهد کرد.

با توجه به اینکه سفارش قطعه به تأمین‌‍کنندگان سامسونگ آغاز شده است، انتظار می‌رود گوشی‌های پرچمدار گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس در اوایل ماه ژانویه به تولید انبوه برسند. ضمن اینکه گفته می‌شود در نمایشگاه MWC 2018، سامسونگ پرچم‏داران جدیدش از سری Galaxy X را به صورت رسمی معرفی خواهد کرد؛ پیش‌تر، اعلام شد که نمایشگاه CES 2018، میزبان Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus خواهد بود اما این شایعات در نهایت تکذیب شد.

در رابطه با زمان عرضه جانشین Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus، خبرگزاری ETNews گزارش داده است که پرچم‌‍داران جدید سامسونگ در اوایل ماه مارس (نیمه دوم اسفند) وارد بازار خواهند شد.

طبق گمانه‌زنی‌ها، Galaxy S9 به نمایشگر ۵٫۸ اینچی مجهز خواهد بود و نسخه «Plus» پرچم‌دار ۲۰۱۸ سامسونگ از صفحه‌نمایش ۶٫۲ اینچی استفاده خواهد کرد. علاوه‌بر عرضه اعضای جدید سری Galaxy S با حاشیه‌های باریک‌تر، گفته شده است که حسگر اثرانگشت نیز در Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus جای‌گیری متفاوتی نسبت به نسل قبل دارد؛ پیش‌بینی می‌شود که سنسور اثرانگشت در پرچم‌داران جدید سامسونگ، همچنان در پنل پشتی قرار داشته باشد اما به احتمال زیاد، حسگر اثرانگشت به زیر دوربین اصلی انتقال خواهد یافت.

همان‌طور که در ابتدا نیز اشاره شد، Galaxy S9 تنها از سنسور اثرانگشت بهره نمی‌گیرد؛ گفته شده است که پرچم‏دار ۲۰۱۸ سازنده‌ی کُره‌ای، از سنسور تشخیص عنبیه چشم بهره می‌گیرد و عملکرد سیستم تشخیص عنبیه چشم در Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus بهبود یافته است. ضمن اینکه سیستم تشخیص چهره نیز در گوشی‌های Galaxy S9 وجود دارد و می‌توانید از آن برای احراز هویت خود و آنلاک کردن دستگاه، استفاده کنید.

Call Now Button