مشخصات پرچمدار Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus سامسونگ در گواهینامه FCC

گوشی Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus سامسونگ از FCC تأییدیه دریافت کرده است؛ انتظار می‌رود زمان رونمایی رسمی از این دو گوشی پرچم‌دار، بسیار نزدیک باشد.

کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) ایالات متحده، به‌ تازگی به دو گوشی جدید سامسونگ مجوز داده است. گوشی‏های جدید این شرکت که در FCC فاش شده‌اند، شماره مدل SM-G960F و SM-G965F دارند؛ در همین رابطه، باید گفت که Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus سامسونگ به ترتیب با چنین شماره مدلی به بازار عرضه خواهند شد.

به‌نظر می‌رسد که مدل‌های فاش شده از Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus سامسونگ، نسخه «آنلاک» پرچم‌دار ۲۰۱۸ این شرکت کُره‎‌ای باشد. مدل‎هایی که تحت‌ قرارداد اپراتورها در ایالات متحده خواهند بود، هنوز تأییدیه لازم را به دست‌ نیاورده‌اند. در اسناد فاش شده، خبری از طراحی احتمالی یا مشخصات Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus نیست؛ به همین جهت، باید به شایعات گذشته اکتفا کنیم!

فاش شدن هر دو مدل در FCC، بدین معنی خواهد بود که پرچم‌داران جدید سامسونگ به عرضه عمومی در ایالات متحده بسیار نزدیک شده‎اند. گفته شده است که Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus از نظر طراحی، تفاوت چشمگیری با نسل قبل نخواهند داشت؛ هرچند، جای‎گیری حسگر اثرانگشت در پنل پشتی تغییر پیدا کرده است.پیش‌بینی می‌شود با بهبود مشخصات سخت‌افزاری و قابلیت‌های نرم‌افزاری، سامسونگ به دنبال جذب مشتریان جدیدی است که Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus را تجربه نمایند.

سامسونگ همچنین فلسفه خود را از عرضه‌ی نسخه Plus پرچم‎دارش تغییر داده است؛ در Galaxy S9 Plus، شاهد تغییرات چشمگیری نسبت به Galaxy S9 خواهیم بود و این دو مدل، تنها از نظر اندازه‌ی نمایشگر با یک‌دیگر متفاوت نیستند.

گفته شده است که Galaxy S9 Plus به دوربین دوگانه مجهز خواهد شد تا اولین گوشی از سری Galaxy S با دوربین دوتایی باشد؛ چینش دوربین‌ها در پشت گوشی به صورت عمودی است. در مقابل، Galaxy S9 تنها از یک دوربین استفاده می‌کند تا شباهت بیشتری به نسل قبل داشته باشد. همچنین نسخه Plus گوشی پرچم‌دار Galaxy S9 به شش گیگابایت رم مجهز خواهد شد؛ مدل ۵٫۸ اینچی مانند پرچم‌داران ۲۰۱۷ سامسونگ از سری Galaxy S، تنها چهار گیگابایت رم دارد.

چیپ‌ست اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام و اگزینوس ۹۸۱۰ سامسونگ، قدرت پردازشی Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus را تأمین خواهد کرد؛ نسخه‌های مجهز به اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام در ایالات متحده و چین عرضه خواهند شد. سایر مدل‌ها نیز به تراشه اگزینوس ۹۸۱۰ سامسونگ مجهز خواهند بود؛ در رابطه با چیپ‌ست اگزینوس ۹۸۱۰، اطلاعات رسمی چندانی وجود ندارد اما شرکت سازنده اعلام کرده است که تراشه‌ی جدیدش از واحد پردازشگر گرافیکی ارتقا یافته بهره می‏‌برد و نسل سوم هسته‎های پردازشی Mongoose برای پردازش وظایف مختلف درنظر گرفته‌ شده‌‏اند.

براساس گمانه‌زنی‏‌ها، سامسونگ به صورت رسمی گوشی پرچمدار Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus را در ماه فوریه در نمایشگاه MWC 2018 به نمایش خواهد گذاشت؛ ضمن اینکه گمان می‌رود در نیمه دوم اسفند، هر دو گوشی وارد بازار خواهند شد. در همین رابطه، مدتی پیش اعلام شد که سفارش برای تأمین قطعه برای Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus آغاز شده است و هر دو مدل در ماه ژانویه، به تولید انبوه خواهد رسید. قیمت گوشی‌های پرچم‏دار جدید سامسونگ هنوز مشخص نشده است اما انتظار می‌رود Galaxy S9 با قیمتی نزدیک به ۷۰۰ دلار عرضه شود.

Call Now Button