ساعت‌ هوشمند ۱۲۰۰ دلاری Connected Modular 41 تگ هویر معرفی شد

تگ هویر، ساعت مچی هوشمند جدیدی را با نام Connected Modular 41 معرفی کرده که از سیستم‌عامل Android Pay برخوردار است و به عنوان یک محصول لوکس، قابل انتخاب خواهد بود.

تگ هویر، سازنده‌ی ساعت‌های مچی لوکس به‌تازگی از نسخه‌ی ارزان‎قیمت‌ ساعت‌مچی هوشمند Connected Modular 45 رونمایی کرده است. ساعت‌مچی جدید این شرکت، Connected Modular 41 نامیده می‎شود و نه تنها ارزان‌قیمت از مدل CM 45 است، بلکه ابعاد کوچک‌تری دارد.

تگ هویر اعلام کرده است که ساعت‌مچی جدیدش را با قیمت ۱۲۰۰ دلار عرضه خواهد نمود؛ تقریباً ۳۵۰ دلار ارزان‌قیمت از Connected Modular 45. همان‌طور که از نامش پیداست، CM 41، قطر ۴۱ میلی‎متری دارد و در هفت نسخه عرضه خواهد شد. علاقه‌مندان به ساعت‌های مچی لوکس، می‎توانند مدل تازه معرفی شده را با ۹ بند مختلف خریداری کنند؛ سه بند جدید صورتی، آبی و مشکی نیز قابل انتخاب است.

تگ هویر، ساعت Connected Modular 41 را با همکاری گوگل و اینتل توسعه داده است؛ به همن جهت، روی آن پلت‌فرم Android Wear اجرا می‌شود. از نظر مشخصات سخت‎افزاری، این مدل به صفحه‎نمایش آمولد با رزولوشن ۳۹۰ در ۳۹۰ پیکسل مجهز شده و تراکم پیکسلی صفحه‌نمایش آن، ۳۲۶ پیکسل در هر اینچ است. حداکثر روشنایی نمایشگر نیز به ۳۵۰ نیت می‌رسد.

ساعت‌ هوشمند ۱۰۰۰ دلاری Connected Modular 41 به هشت گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است و یک گیگابایت رم نیز دارد. پردازنده اسنپدراگون ور ۲۱۰۰ احتمالاً در ساعت‌ مچی مذکور، به‏‌کار گرفته شده است. ساعت‌ هوشمند CM 41، تا عمق ۵۰ متری نسبت به نفوذ آب مقاومت دارد و از GPS و NFC استفاده می‌کند؛ این ساعت‎‌ مچی هوشمند، از سیستم پرداخت بدون تماس اندروید پی (Android Pay) بهره خواهد برد.

مانند مدل گذشته، Connected Modular 41 به کاربران اجازه می‎دهد تا ماژول مورد استفاده را با یک ماژول سه عقربه‎ای Calibre 5 جایگزین کنند؛ بدین شکل، می‌توانید از آن به عنوان یک ساعت مکانیکی و کلاسیک استفاده کنید.    

Call Now Button