Honor 7X در ایران رونمایی و قیمت آن مشخص شد

آخرین نسخه از گوشی میان‌رده آنر یعنی Honor 7x امروز در ایران رونمایی شد.

این مراسم که صبح امروز در هتل اسکان تهران برگزار شد با سخنرانی، امین ناهید، مدیر مارکتینگ و روابط عمومی هواوی در ایران آغاز شد. ناهید در ابتدا به بیان تاریخچه برند آنر پرداخت و سپس به مشخصات این گوشی جدید سری آنر اشاره کرد.


Honor، یک برند پیشرو در زمینه گوشی های هوشمند است که در تاریخ ۵ دسامبر ۲۰۱۷ در لندن (انگلستان) رونمایی گردید و برند Honor اولین برند سرشناس از نظر عملکرد فروش در چین در سال ۲۰۱۷ گردید. این شرکت همچنین استراتژی جدید رشد جهانی که هدف آن افتتاح نام تجاری سه گوشی هوشمند برتر در پنج سال آینده است را اعلام کرده که علاوه بر بدست اوردن رتبه اول به عنوان برند برتر گوشی های هوشمند در چین، Honor نیز به ترتیب رتبه یک و رتبه سه برند الکترونیکی در فنلاند و روسیه را به خود اختصاص داده است. فروش این محصول در جمعه سیاه (black Friday) در ایالات متحده و اروپا در سال جاری به طور قابل توجهی افزایش یافته است. Honor به عنوان یک برند الکترونیکی پیشرو، از مزایای توسعه اینترنت همراه بهره می برد و قصد دارد به محبوب ترین برند گوشی های هوشمند در میان جوانان و یا کسانی که قلب جوان دارند، تبدیل شود.


۷X اولین گوشی هوشمند با قابلیت نمایش دید کامل است. یک صفحه نمایش ۵٫۹۳ اینچی بدون قاب که کیفیت قابل توجهی را فراهم می نماید. نسبت فوق العاده بالای صفحه نمایش به بدنه به صورتی است که کاربران می توانند تصاویر چشمگیری روی یک تلفن براق و جمع و جور که متناسب با اندازه کف دست است را ببینند. علاوه بر این، صفحه نمایش بدون قاب و لنز ۱۶ مگاپیکسلی + ۲ مگاپیکسلی با دیافراگم بزرگ و فوکوس سریع، کیفیت بالای عکاسی و کیفیت عکسبرداری در DSLR به خصوص برای علاقمندان به عکس سلفی را فراهم کرده است . Honor 7X همراه با یک هسته مرکزی قوی Kirin 659 و پردازش گرافیکی قدرتمند، وضوح و تجربه کاربر را با قیمت بسیار رقابتی فراهم کرده است.


این گوشی از امروز با قیمت ۱٫۱۹۹٫۰۰۰ تومان در بازار عرضه خواهد شد و به زودی از طریق سایت‌های خرید آنلاین نیز قابل خرید خواهد بود.

Call Now Button