پرچم‌دار Galaxy S9 در ویدیوی جدید فاش شد

ویدیویی که اخیراً در فضای مجازی فاش شده است، پرچم‌دار Galaxy S9 را با طراحی مانند نسل قبل به نمایش می‌گذارد

سامسونگ تا چندین هفته دیگر از گوشی پرچم‌دار Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus رونمایی خواهد کرد و همین موضوع باعث شده است تا شایعه‌پردازی پیرامون اعضای جدید سری Galaxy S در طی چند هفته اخیر افزایش یابد. به‌تازگی، ویدیوی جدیدی از پرچم‌دار Galaxy S9 سامسونگ منتشر شده است که احتمالاً نسخه واقعی آن‌را به نمایش می‌گذارد؛ البته صحت این ویدیو، مشخص نیست و باید با دیده شک و تردید به آن نگاه کنید.

ویدیوی لو رفته، پرچم‌دار سامسونگ را با طراحی Infinity نشان می‎دهد؛ آن‌طور که پیداست، در این ویدیو دقت لمس صفحه‌نمایش مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. به‌نظر می‌رسد روی صفحه‌نمایش از یک محافظ استفاده شده باشد. لازم به‌ذکر است که ویدیوی به‌دست آمده، در واقع یک ویدیوی دیگر را به نمایش می‌گذارد؛ در واقع، این ویدیو به صورت مستقیم ثبت نشده است.

صرف‌نظر از اینکه ویدیوی لو رفته تا چه اندازه صحت دارد، با گمانه‌زنی‎های پیشین پیرامون Galaxy S9 هم‌جهت است. حاشیه‌ی پایین صفحه‌نمایش حذف نخواهد شد اما ممکن است ضخامت حاشیه‌های بالا و پایین صفحه‌نمایش کاهش پیدا کند؛ این موضوع باعث خواهد شد تا نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه افزایش یابد. در مجموع، شاهد تغییرات چشمگیری در طراحی پرچم‏داران جدید سامسونگ نخواهیم بود؛ اما گفته می‌شود حسگر اثرانگشت در Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus، جای‌گیری بهتری نسبت به نسل قبل خواهد داشت و به پایین دوربین اصلی منتقل می‌شود. با توجه به این تغییر، انتظار می‌رود استفاده از سنسور اثرانگشت ساده‌تر از نسل قبل باشد.

براساس شایعات، Galaxy S9 فاقد دوربین دوگانه است و از یک دوربین تکی ۱۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند؛ در حالی‌که نسخه Plus آن به دوربین دوتایی مجهز شده است که دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی دارد. اندازه دهانه لنزی یکی از سنسورها، F1.5 است و احتمالاً متغیر خواهد بود. گمان می‌رود پرچم‌داران جدید سامسونگ بتوانند با نرخ ۴۸۰ فریم بر ثانیه و رزولوشن ۱۰۸۰p Full HD به فیلم‌برداری بپردازند. حتی شایعه شده است جانشین Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus به سیستم فوکوس خودکار مبتنی بر تشخیص فاز فوق‌العاده سریع مجهز خواهد بود که می‌تواند حتی در محیط‌های کم‌نور، عملکرد خوبی را ارائه دهد.

گمان می‌رود پرچم‌داران ۲۰۱۸ سامسونگ در تاریخ ۲۵ فوریه به صورت رسمی معرفی شوند؛ دی‌جی کوه، مدعی شده بود اعضای جدید سری Galaxy S نمایشگاه MWC 2018 رسماً ارائه خواهند شد. ایوان بلس نیز در تکمیل این شایعه‌پردازی‌ها، به تاریخ ۱ مارس و ۱۶ مارس (۲۵ اسفند) به عنوان زمان پیش‌فروش و عرضه پرچم‌داران Galaxy S9 اشاره کرده است.

 

Call Now Button