زمان معرفی پرچم‎‌داران Huawei P20 اعلام شد

وب‌سایت GSMArena در یک گزارش جدید، به زمان معرفی پرچم‌داران P20 هوآوی اشاره کرده است. به‌نظر می‌رسد شرکت چینی، اعضای جدید سری P را در یک مراسم خبری در پاریس معرفی خواهد کرد.

گمانه‌زنی‌هایی پیرامون معرفی احتمالی جانشین Huawei P10 در نمایشگاه MWC 2018 در اواخر ماه فوریه (اوایل اسفند) وجود داشت. با این‎حال، اعلام شد به دلیل معرفی پرچم‌داران Galaxy S9 در کنگره جهانی موبایل، هوآوی تصمیم گرفته است تا زمان رونمایی از پرچم‌داران جدیدش را به تاریخ دیگری موکول نماید.

وب‌سایت GSMArena در گزارش جدید خود، اعلام کرده است که هوآوی در تاریخ ۲۷ مارس (۷ فروردین)، مراسم خبری اختصاصی را برای رونمایی از جانشین Huawei P10 و Huawei P10 Plus برگزار خواهد کرد. همچنین این خبرگزاری، مدعی شده است پرچم‏داران جدید شرکت چینی در یک رویداد اختصاصی در پاریس معرفی خواهند شد.

در رابطه با نام تجاری پرچم‌داران جدید هوآوی، شایعات مختلفی وجود دارد؛ برخی اعلام کرده‌اند Huawei P11، عضو جدید سری P خواهد بود. این ادعا به دنبال ایجاد صفحات آزمایشی در وب‌سایت شرکت سازنده برای Huawei P11 و Huawei P12 ارائه شد؛ ضمن اینکه نام تجاری Huawei P11 مدتی پیش به ثبت رسیده است. از دیگر دلایلی که معرفی Huawei P11 به عنوان جانشین پرچم‌داران هوآوی پی ۱۰ و هوآوی پی ۱۰ پلاس منطقی به‌نظر می‌رسد، بدین خاطر است که شرکت چینی در طی سه سال اخیر سه خانواده Huawei P10، Huawei P9 و Huawei P8 را ارائه داده و انتظار می‌رود Huawei P11 پرچم‌دار ۲۰۱۸ هوآوی باشد.

در همین حال، برخی مدعی هستند Huawei P20 به عنوان جانشین پرچم‌داران سری «پی ۱۰» عرضه خواهد شد؛ یک توزیع‌کننده در آسیا، اعلام کرده بود در سال ۲۰۱۸ پرچم‌داران Huawei P20 و Huawei P20 Plus عرضه می‌شود. همچنین نام تجاری P20 توسط هوآوی به ثبت رسیده است و بسیاری از شایعه‌پردازان به نام تجاری P20 اشاره کرده‌اند.

صرف‌نظر از اینکه Huawei P11 یا Huawei P20 پرچم‌دار ۲۰۱۸ هوآوی خواهد بود، اعلام شده است سه گوشی جدید از سری P در سال جاری ارائه می‎شود. معرفی Huawei P20 (یا Huawei P11) و Huawei P20 Plus )یا Huawei P11 Plus) منطقی به‌نظر می‌رسد؛ در همین حال، گفته می‌شود نسخه ارزان‌قیمت‌تری از سری P با نام P20 Lite یا P11 Lite عرضه خواهد شد.

با اینکه هوآوی هیچ‌گاه نسخه Pro پرچم‌داران سری P را عرضه نکرده است، مدتی پیش شایعاتی مبنی بر عرضه Huawei P20 Pro (یا P11 Pro) منتشر شده بود؛ این مدل احتمالاً طراحی مانند آیفون ۱۰ خواهد داشت و بریدگی در بالای نمایشگر آن وجود دارد. تمامی پرچم‌داران ۲۰۱۸ هوآوی از سری P با دوربین سه‌گانه عرضه خواهند شد؛ لنزهای دوربین اصلی توسط لایکا توسعه یافته است.

حذف حاشیه‌های اضافی از اطراف نمایشگر به یک تِرِند رایج تبدیل شده است و انتظار می‌رود هوآوی از آن برای طراحی پرچم‌داران جدیدش، تبیعت کند. به همین جهت، پرچم‌داران سری P20 یا P11 با طراحی بدون لبه عرضه خواهند شد. ضمن اینکه هوآوی احتمالاً از تراشه Kirin 970 استفاده خواهد کرد؛ این پردازنده به واحد پردازش عصبی (NPU) برای پردازش محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی مجهز شده است. البته مدل Lite پرچم‌داران Huawei P20 یا P11، مشخصات سخت‌‍افزاری ضعیف‌تری خواهد داشت.

لازم به‌ذکر است که هوآوی، تنها سازنده‌ای نیست که پرچم‌داران جدیدش را در نمایشگاه MWC 2018 به نمایش نخواهد گذاشت؛ ال‌جی نیز جانشین G6 را در یک مراسم خبری پس از ماه فوریه ارائه می‌دهد.

Call Now Button