رسمی: نام Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus برای پرچم‌داران جدید سامسونگ تایید شد!

گزارش مالی جدید سامسونگ، نام تجاری Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus را برای پرچم‌داران جدید این شرکت تأیید می‌کند. همچنین اشاره شده است که دوربین، وجه‌تمایز اعضای جدید سری Galaxy S از رقبا خواهد بود!

شرکت سامسونگ، مدتی پیش با ارسال دعوت‌نامه تأیید کرد که جانشین Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus را در تاریخ ۲۵ فوریه (ششم اسفند ماه) معرفی خواهد نمود. سامسونگ در ماه ژانویه، اعلام کرده بود: «پرچم‌داران جدید گوشی‌های گلکسی در ماه آینده میلادی عرضه خواهند شد».

در گزارش مالی جدید کُره‌ای‌ها، نام تجاری پرچم‌داران ۲۰۱۸ این شرکت به صورت رسمی تأیید شده است. براساس متن درج شده دروب‌سایت سامسونگ، «این شرکت پیش‌بینی می‌کند که در سه ماهه اول سال جدید، بخش موبایل درآمد بیشتری داشته باشد؛ این موضوع به کمک افزایش فروش پرچم‌داران سامسونگ با عرضه Galaxy S9 محقق خواهد شد».

سامسونگ در ادامه، اشاره کرده است پرچم‌داران جدیدش قابلیت‌ها و ویژگی‌های متمایزی از جمله دوربین و دستیار صوتی بیکسبی دارد؛ به‌نظر می‌رسد این شرکت کُره‌ای به صورت غیر مستقیم تأیید کرده است که Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus با دوربین مجهز به لنز F1.5 عرضه خواهد شد؛ اندازه دهانه لنزی مانند دوربین‌های DSLR قابل تنظیم است. ضمن اینکه سامسونگ از عبارت «Camera. Reimagined» در دعوت‌نامه مربوط به معرفی جانشین Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus استفاده کرده بود.

شایعات نشان می‌دهد که کهکشانی‌های جدید سامسونگ در زمینه‌ی دوربین با یک‌دیگر تفاوت خواهند شد؛ مدل ۵٫۸ اینچی به یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی مجهز می‌شود اما نسخه Plus با دوربین دوگانه همراه خواهد بود. دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی، از جمله مشخصات احتمالی است که Galaxy S9 Plus ارائه خواهد داد. دوربین دوتایی در پنل پشتی این گوشی به صورت عمودی چیده شده است و حسگر اثرانگشت در پایین آن قرار دارد. در صورتی‌که گمانه‌زنی‌ها مبنی بر عرضه Galaxy S9 Plus با دوربین دو‌گانه صحت داشته باشد، این گوشی اولین محصول از سری Galaxy S خواهد بود که با دوربین دوگانه عرضه می‌شود؛ سامسونگ، پیش‌تر فبلت Galaxy Note 8 را مجهز به دوربین دوگانه افقی ارائه داده بود.

از دیگر مشخصات احتمالی دوربین پرچم‌داران جدید سامسونگ، قابلیت فیلم‌برداری صحنه آهسته است؛ مدتی پیش در وب‌سایت رسمی این شرکت، به مشخصات سنسورهای جدید ISOCELL اشاره شد و به‌نظر می‌رسد Galaxy S9 خواهد توانست با رزولوشن ۱۰۸۰p Full HD و نرخ ۴۸۰fps فیلم‌برداری نماید. ضمن اینکه اعضای جدید سری Galaxy S، از قابلیت «فوکوس خودکار مبتنی بر تشخیص فاز فوق‌العاده سریع» بهره خواهند برد.

تصاویر رندر رسمی Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus مدتی پیش توسط ایوان بلس، منتشر شد؛ آن‌طور که پیداست، جانشین کهکشانی‌های ۲۰۱۷ سامسونگ از سری Galaxy S، حاشیه‌های ضخیم‌تری در اطراف لبه‌های منحنی نمایشگر خود خواهند داشت. با این وجود، انتظار می‌رود نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه مانند Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus باشد.

گفته شده است پرچم‌‏داران جدید سامسونگ از نظر ظرفیت باتری، تغییری نسبت به نسل قبل ندارند؛ Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus به ترتیب با باتری ۳۰۰۰ و ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت از رگولاتوری در برزیل تأییدیه دریافت کرده‌اند. با این‌حال، ممکن است به دلیل تغییرات اعمال شده بر پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام و اگزینوس ۹۸۱۰ سامسونگ، شارژدهی پرچم‌داران این شرکت بهتر از نسل گذشته باشد. Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus در اروپا و آسیا با تراشه اگزینوس ۹۸۱۰ عرضه خواهد شد؛ ایوان بلس به تاریخ ۱۶ مارس برای آغاز فرآیند فروش پرچم‎داران ۲۰۱۸ سامسونگ اشاره دارد.

Call Now Button