ویدیوی مفهومی از گوشی پرچم‌دار Nokia 10 با بدنه‌ای از جنس شیشه

ویدیوی مفهومی از گوشی پرچم‌دار Nokia 10 منتشر شده است که این مدل را با حاشیه‌های باریک، نمایشگر کشیده و حسگر اثرانگشت در پنل پشتی به نمایش می‌گذارد.

نوکیا ۱۰ یکی از محصولاتی است که شرکت فنلاندی HMD Global به بازار عرضه خواهد کرد؛ یک کانال در یوتیوب با نام Concept Creator، ویدیوی جدیدی را منتشر رده است که طراحی این مدل را به نمایش می‌گذارد. نوکیا ۹ یکی از گوشی‌های پرچم‌دار جدیدی است که HMD Global در سال ۲۰۱۸ عرضه خواهد کرد اما مدل «نوکیا ۱۰» نیز چندین‌بار فاش شده است. با این‌حال، باید اشاره کرد ویدیوی به‌دست آمده «مفهومی» است و به همین جهت، طراحی نوکیا ۱۰ احتمالاً نسبت به محصول فاش شده متفاوت خواهد بود؛ البته طراح این ویدیوی مفهومی ادعا می‌کند گوشی جدید HMD Global را براساس شایعات طراحی کرده است.

اگر به ویدیوی ارائه شده نگاهی بیاندازید، طراحی نوکیا ۱۰ قابل مشاهده است؛ این مدل از جنس شیشه و فلز خواهد بود و حسگر اثرانگشت در پنل پشت گوشی جای گرفته است. در بالای حسگر اثرانگشت، دو دوربین به همراه فلاش LED جلب‌توجه می‌کند؛ لنزهای ساخت زایس نیز برای دوربین اصلی درنظر گرفته شده است. جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری در لبه‌ی بالای گوشی قرار دارد و لوگوی «نوکیا» نیز در پنل پشتی درج شده است. حاشیه‌های موجود در اطراف نمایشگر گوشی نوکیا ۱۰، باریک است؛ تقریباً هیچ حاشیه‌ای در لبه‌های نمایشگر وجود ندارد و گوشه‌های صفحه‌نمایش نیز دارای انحنا است.

طراحی ویدیوی مفهومی، نوکیا ۱۰ را با بلندگوی دوگانه متصور شده است؛ درگاه یواس‌بی تایپ سی نیز در پایین گوشی قرار دارد. باید اشاره کرد در این ویدیوی مفهومی، رنگ‌های مختلفی از گوشی Nokia 10 به نمایش گذاشته شده است که بیشتر آن‌ها، نوار فلزی دارند. رنگ آبی روشن، فریم طلایی‌رنگ دارند؛ مدل‌های نقره‌ای و مشکی رنگ نیز در این ویدیو قابل مشاهده است. نوکیا ۱۰ در اواخر سال ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد؛ این در حالی است که نوکیا ۹ در ابتدا، معرفی می‌شود. انتظار داریم هر دو مدل به تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام مجهز شده باشد و سیستم‌عامل اندروید اوریو را اجرا کنند.

Call Now Button