Huawei P20 Plus با طراحی مانند آیفون ۱۰ و سه دوربین عرضه خواهد شد!

حساب کاربری @onLeakes در توئیتر، تصاویری را از گوشی پرچم‌دار P20 Plus منتشر کرده است که عرضه این مدل را با دوربین سه‌گانه تأیید می‌کند. پرچم‌دار ۲۰۱۸ هوآوی، طراحی مانند iPhone X خواهد داشت!

گوشی پرچم‌دار جدید هوآوی که P20 Plus نامیده می‌شود، در تصاویر رندری فاش شده است؛ این مدل، طراحی مانند آیفون ۱۰ خواهد داشت و در بالای نمایشگر آن بریدگی وجود دارد. مدل Plus پرچم‌دار P20 با دوربین سه‌گانه در این تصاویر، به نمایش گذاشته شده است.

تصاویر جدید پیرامون فبلت جدید هوآوی توسط @onLeakes منتشر شده است که سابقه خوبی در افضای اطلاعات مربوط به گوشی‌ها جدید دارد. پیش از پرداختن به تصاویر ارائه شده، باید گفت که مدل جانشین P10 در دو مدل در دست توسعه قرار دارد و طراحی نهایی آن هنوز مشخص نشده است؛ یک مدل طراحی مانند آیفون ۱۰ خواهد داشت و مانند میت ۱۰، کلید فیزیکی Home در پایین نمایشگر خود دارد. مدل دیگر نیز فاقد دکمه‌ی Home بوده اما حاشیه‌ی پایین صفحه‌نمایش خود را حفظ کرده است؛ این مدل در تصاویر جدید، مشاهده می‌شود.

آنچه در این تصاویر مشاهده می‌شود، حاکی از عرضه P20 Plus با حاشیه‌های باریک در پنل جلوی گوشی است. گمان می‌رود فبلت جدید هوآوی به نمایشگری با نسبت ابعاد ۲ به ۱ مجهز شده باشد؛ ضمن اینکه ضخامت این گوشی، باریک خواهد بود. مشخصات ارائه شده پیرامون P20 Plus را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید:

  • ابعاد احتمالی گوشی، ۱۵۵٫۳ در ۷۴٫۲ در ۷٫۷ میلی‌متر است و بیشترین ضخامت گوشی که مربوط به برآمدگی دوربین آن خواهد بود، به ۹٫۸ میلی‌متر می‌رسد.
  • نمایشگر ۶ اینچی برای Huawei P20 Plus درنظر گرفته شده است اما اندازه دقیق آن مشخص نیست زیرا بریدگی در بالای صفحه‌نمایش وجود دارد و این موضوع بر اندازه واقعی نمایشگر، تأثیرگذار خواهد بود.

در مقایسه با P10 Plus، ضخامت گوشی جدید هوآوی نزدیک به ۰٫۷ میلی‌متر افزایش یافته است؛ ضمن اینکه برآمدگی دوربین، باعث شده است تا P20 Plus از پرچم‌داران ۲۰۱۷ سری P متمایز شود زیرا دوربین‌ها در P10 و P10 Plus از بدنه گوشی بیرون نزده بود! باید اشاره کرد که اندازه صفحه‌نمایش پرچم‌دار جدید هوآوی، نزدیک به ۰٫۵ اینچ افزایش یافته است.

با وجود حذف جک هدفون از گوشی‌های پرچم‌دار و پیروی هوآوی از این روند با عرضه Mate 10 Pro که فاقد جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا است، پرچم‌دار جدید P20 Plus با جک هدفون همراه خواهد بود. به همین جهت، نیازی به خرید هدفون‌های جدید با اتصال USB Type-C یا استفاده از هدفون‌های بی‌سیم ندارید. جانشین P10 Plus به گیرنده مادون قرمز مجهز شده است.

صرف‌نظر از بریدگی بالای نمایشگر، مهم‌ترین قابلیت پرچم‌داران هوآوی دوربین سه‌تایی است؛ سنسورهای دوربین به صورت عمودی در پنل پشتی جای گرفته‌اند. این موضوع باعث شده است تا P20 Plus شباهت بیشتری به آیفون گران‌قیمت اپل داشته باشد!

در رابطه با سنسورهای مورد استفاده، باید گفت یکی از سنسورها احتمالاً مونوکروم خواهد بود؛ این سنسور کمک خواهد کرد در محیط‌های تاریک، نور بیشتری جذب شود و ثبت جزئیات مربوط به تصاویر افزایش پیدا کند. شرکت‌های دیگر، معمولاً گوشی‌های خود را به یک سنسور واید مجهز می‌کنند؛ هوآوی برخلاف آن‌ها به عرضه گوشی‌های خود با سنسور ثانویه مونوکروم اصرار دارد. هنوز مشخص نیست سومین سنسور در دوربین اصلی P20 Plus چه کاربردی دارد؛ آیا از سنسور واید یا تله‌فوتو استفاده خواهد شد؟ در حال‌حاضر، پاسخی برای این پرسش نداریم.

Call Now Button