Galaxy S9 با اختلاف قیمت ۱۵۰ دلاری نسبت به نسل قبل عرضه خواهد شد

آن‌طور که پیداست Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus برای عرضه به بازار، به ترتیب ۱۵۴ و ۱۶۷ دلار بیشتر از نسل قبل قیمت‌گذاری شده‌اند.

گزارش‌های پیشین به عرضه پرچم‌داران Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus با قیمت بیشتر نسبت به نسل قبل اشاره داشت و اطلاعات تازه منتشر شده، جزئیات بیشتری را پیرامون قیمت‌گذاری احتمالی این دو مدل ارائه می‌دهد. این شایعه توسط شایعه‌پرداز معروف منتشر شده است و قیمت جانشین Galaxy S8 را برای عرضه در بازار نروژ فاش می‌کند.

اگر اطلاعات ارائه شده صحت داشته باشند، مدل ۶۴ گیگابایتی Galaxy S9 نزدیک به ۸۷۹۰ کرون نروژ قیمت خواهد داشت؛ مدل Plus نیز با حافظه داخلی مشابه، ۹۷۹۰ کرون نروژ قیمت‌گذاری می‌شود. با تبدیل قیمت‌های اعلام شده به واحد پول آمریکا، به‌نظر می‌رسد که این دو مدل به ترتیب با قیمت ۱۱۳۱ و ۱۲۵۹ دلار در نروژ عرضه خواهند شد که به‌طور چشمگیری زیاد است! البته Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus در این بازار چندان ارزان نبود اما به‌نظر می‌رسد که پرچم‌داران ۲۰۱۸ سامسونگ با اختلاف قیمت ۱۲۰۰ کرون نروژ (۱۵۴ دلار) و ۱۳۰۰ کرون نروژ (۱۶۷ دلار) وارد بازار خواهند شد.

با اینکه به‌نظر می‌رسد پرچم‌داران جدید سامسونگ قیمت بالایی داشته باشند اما باید خاطر نشان کرد که معمولاً محصولات وارداتی نظیر گوشی‌های هوشمند با قیمت بالایی به دلیل دریافت مالیات و .. در نروژ به فروش می‌رسند؛ به همین جهت، می‌توانید امیدوار باشید که Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus با قیمت معقول‌تری در سایر بازارها از جمله ایران عرضه شود و چنین قیمت بالایی نداشته باشند.

به همراه برچسب قیمتی، رنگ‌بندی احتمالی پرچم‌داران جدید سامسونگ نیز فاش شده است؛ Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus به رنگ‌های مشکی، آبی مرجانی و بنفش در نروژ ارائه خواهند شد. لازم به‌ذکر است که این دو مدل به صورت رسمی در تاریخ ۲۵ فوریه (یک‌شنبه، ۶ اسفند) معرفی خواهند شد؛ هر دو مدل از نظر طراحی، مشابه نسل قبل هستند و Galaxy S8 را تداعی خواهند کرد. با این‌حال، مدل Plus به دوربین دوگانه مجهز شده است. ضمن اینکه پرچم‌داران ۲۰۱۸ سامسونگ، پردازنده قدرت‌مندتری نسبت به نسل قبل خواهند داشت.

Call Now Button