مروری بر همه شایعه‌ها درباره گوشی P20 هوآوی

هوآوی قصد دارد پرچم‌دار تازه‌اش را از سری P تحت عنوان احتمالی P10 در ماه فروردین معرفی کند. این گوشی در سه مدل P20، P20 Plus و P20 Lite عرضه می‌شود و از ویژگی تشخیص چهره و هوش مصنوعی پیشرفته بهره می‌برد.در این مطلب همه شایعه‌های مهم درباره گوشی مذکور را بخوانید.

هوآوی قصد دارد پرچم‌دار تازه جانشین P10 را امسال تحت عنوان P20 معرفی کند. البته پیش از این شایعه شده بود که این سازنده قصد دارد گوشی امسالش را از سری P تحت عنوان P11 رونمایی کند اما گزارش‌های تازه حاکی از آن است که هوآوی احتمالا روند نام‌گذاری محصولات سری P خود را کمی دستخوش تغییر خواهد کرد. همچنان که به تاریخ معرفی این گوشی نزدیک می‌شویم، شایعه‌های بیشتری درباره آن منتشر می‌شود. در این مطلب قصد داریم همه شایعه‌های رایج و معتبر را درباره گوشی پرچم‌دار P20 و سایر نسخه‌های احتمالی آن گردآوری کنیم.

دوربین

اگر P20 هوآوی همان P11 باشد که پیش از این هم اطلاعات و مشخصات فنی‌اش لو رفته بود، منطقی به نظر می‌رسد که همین جزئیات را حالا به P20 ربط دهیم. جالب توجه‌ترین نکته درباره دوربین اصلی این گوشی، احتمال ۳ گانه بودنش است. هر سه لنز همچنین از Leica خواهند بود و دوربین هم از هوش مصنوعی پیشرفته بهره می‌برد. انتظار می‌رود که ویژگی هوش مصنوعی در این گوشی با توجه به پردازنده Kirin 970 و واحد پردازش اختصاصی NPU آن، به ثبت تصاویر باکیفیت بینجامد.

همان‌طور که می‌دانید، دعوتنامه رسمی هوآوی برای رویدادی در پاریس که قرار است در ماه مارس برگزار شود، هفته گذشته منتشر شد و در آن شاهد سه حلقه با چینش افقی در پس زمینه تصویر بودیم. این دعوتنامه در کنار تصاویر فاش شده قبلی بار دیگر مجهز شدن پرچم‌دار P20 هوآوی را به دوربین اصلی با لنزهای سه‌گانه مورد تأیید قرار داد. علاوه بر تصویر حلقه‌ها در پس زمینه برج ایفل، همچنین شاهد جمله تبلیغاتی See Mooore with AI در این دعوتنامه هستیم. کمپانی هوآوی پیش از این هم از دو حرف OO برای تبلیغ دوربین دوگانه بهره گرفته بود و به همین خاطر حدس می‌زنیم که درج کلمه More به شکل Mooore به نوعی تبلیغ دوربین سه گانه باشد. کمپانی هوآوی در حال حاضر از هوش مصنوعی در دوربین گوشی Mate 10 Pro به منظور تشخیص منظره و اشیا بهره می‌برد و پیش بینی می‌شود که این ویژگی‌ها امسال به شکل پیشرفته‌تری در دوربین پرچم‌دار P20 دیده شود.

چندی پیش هم تصویری منسوب به پوستر دوربین سه گانه گوشی P20 فاش شد. در این تصویر اشاره شده بود که دوربین مذکور تصاویر ۴۰ مگا پیکسلی ثبت و از بزرگنمایی هیبریدی تا ۵ برابر هم پشتیبانی می‌کند. نکته جالب دیگر هم کیفیت دوربین سلفی این گوشی است. گفته می‌شود که P20 همچنین قادر است تصاویر سلفی ۲۴ مگا پیکسلی ثبت کند و این یعنی هوآوی در تلاش است کیفیت دوربین را هم در کنار مشخصات فنی و پردازشی دیگر در پرچم‌دار تازه‌اش ارتقا دهد. انتظار می‌رود که هر دو دوربین اصلی و سلفی این گوشی قادر باشند تصاویر باکیفیتی را در نور کم ثبت کنند و از حسگرهای اپتیکال بهره ببرند.

طراحی

گوشی‌های سری P کمپانی هوآوی معمولا نسبت به سایر سری‌های این سازنده از طراحی مدرن‌تری برخوردارند. این کمپانی چینی طراحی بدون حاشیه مدرن را سال گذشته با معرفی گوشی Mate 10 Pro آغاز کرد و حالا این سؤال پیش می‌آید که آیا قصد دارد این نوع طراحی پرطرفدار را با سری P20 به مرحله پیشرفته‌تری ببرد؟ با توجه به همه تصاویر و شایعه‌های اخیر درباره این گوشی تازه باید بگوییم که ظاهرا هوآوی قصد دارد از سال گذشته هم مدرن‌تر عمل کند و P20 را با دوربین نوین سه گانه در کنار طراحی مدرن بدون حاشیه به فروش برساند.

Call Now Button