آغاز پیش‌فروش جدیدترین پرچمداران سامسونگ و مشخص شدن قیمت پیش‌فروش

پیش فروش جدیدترین پرچمداران سامسونگ از روز پنج‌شنبه ۱۰ اسفندماه همراه با هدایایی ویژه در ایران آغاز می‌شود. گلکسی‌های S9 و S9+ همزمان در ۹ فروشگاه منتخب سامسونگ و ۴ فروشگاه آنلاین پیش فروش می‌شوند.

پیش فروش جدیدترین پرچمداران سامسونگ از روز پنج‌شنبه ۱۰ اسفندماه همراه با هدایایی ویژه در ایران آغاز می‌شود. گلکسی‌های S9 و S9+ همزمان در ۹ فروشگاه منتخب سامسونگ و ۴ فروشگاه آنلاین پیش فروش می‌شوند.

این گوشی‌ها به تازگی در کنگره جهانی موبایل (MWC (۲۰۱۸ رونمایی شدند و برای اولین بار پیش از بسیاری از بازارهای بزرگ جهان طرح پیش‌فروش آن در ایران آغاز شده است. گلکسی‌های S9 و  S9+در ابعاد ۵.۸ و ۶.۲ اینچ و با نمایشگر بدون مرز (Infinity Display) طراحی شده‌اند. دوربین اصلی با دیافراگم دوگانه، ساخت ایموجی‌های شخصی به کمک واقعیت افزوده (AR) و تجهیز اسپیکرهای استریوی قدرتمند برند AKG به فناوری Dolby Atmos تنها گوشه‌ای از قابلیت‌ها و امکانات کم‌نظیر گلکسی‌های S9 و  S9+را تشکیل می‌دهد.

هدایای ویژه

خریداران و شرکت‌کنندگان در طرح پیش فروش گلکسی‌ S9 و S9+ هدایای ویژه شامل شارژر بی‌سیم جدید و کارت حافظه ۱۲۸ گیگابایتی دریافت خواهند کرد. علاقه‌مندان برای شرکت در این طرح تا ۱۹ اسفند ماه فرصت دارند تا ضمن خرید جدیدترین گوشی‌های پرچمدار سامسونگ هدیه‌های ارزشمندی را دریافت کنند.

از آنجا که دو پرچمدار جدید سامسونگ اولین محصولات این برند هستند که شامل طرح رجیستری خواهند شد. در نتیجه این طرح بهترین فرصت برای علاقه‌مندان به داشتن جدیدترین فناوری‌های دنیای موبایل است که این دو گوشی را پیش‌خرید کنند. زیرا تمامی نمونه‌های این دو محصول که از این پس وارد بازار ایران می‌شود صرفا توسط نمایندگان رسمی شرکت سامسونگ و طبق مقررات گمرکی خواهد بود و لذا هیچ امکانی برای واردات غیرقانونی آن و عرضه با قیمتی کمتر از قیمت‌های رسمی سامسونگ وجود نخواهد داشت.

گلکسی‌های S9 و S9+ نخستین گوشی‌های هوشمند در جهان به شمار می‌روند که دوربین آنها با دیافراگم دوگانه (F1.5/F2.4) طراحی و ساخته شده است. این دوربین که عملکردی همانند چشم انسان دارد می‌تواند بی‌نقص‌ترین عکس‌ها را در روشنایی روز و تاریکی شب ثبت کند. دوربین این گوشی‌ها از قابلیت فیلمبرداری فوق آهسته بهره می‌برد که کاربران را قادر می‌سازد تا ویدئوهایی با ۹۶۰ فریم در ثانیه ضبط کنند. گلکسی‌ S9+ از دوربین دوگانه با دو لنز ۱۲ مگاپیکسلی واید و تله‌فوتو بهره می‌برد.

کاربران گلکسی‌های S9 و  S9+می‌توانند به کمک قابلیت واقعیت افزوده (AR) ایموجی‌های مخصوص به خود را داشته باشند. این ایموجی‌ها با تقلید حرکات و چهره کاربران ساخته شده و در قالب‌های استیکر و GIF ذخیره می‌شود تا کاربران بتوانند آنها را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

بلندگوهای قدرتمند S9 و S9+ توسط برند AKG طراحی شده و با بهره‌مندی از فناوری Dolby Atmos صدایی فراگیرتر و متفاوت‌تر از آنچه تاکنون شنیده‌اید را به گوش شما می‌رسانند.

نمایشگر پرچمداران جدید سامسونگ از نوع سوپر آمولد منحنی است که با نسبت تصویر ۱۸.۵:۹ و وضوح QHD (۱۴۴۰ در ۲۹۶۰) طراحی شده است.

پیش فروش گلکسی‌های S9 و S9+ فرصت مناسبی است تا علاقه‌مندان، پرچمداران کهکشانی سامسونگ را همراه با هدایایی ارزشمند تحویل بگیرند. جدیدترین گوشی‌های سری S سامسونگ با قیمت ۳ میلیون و ۸۹۵ هزار تومان برای گلکسی S9 و ۴ میلیون و ۳۹۵ هزار تومان برای گلکسی‌ S9+ پیش فروش می‌شوند.

این گوشی‌ها در سه رنگ مشکی (Midnight Black)، خاکستری تیتانیوم (Titanium Gray) و رنگ جدید بنفش یاسی (Lilac Purple) عرضه می‌شود.

برای پیش خرید این محصولات علاوه بر فروشگاه‌های آنلاین سامسونگ می‌توانید به مراکز ممتاز فروش سامسونگ شامل مایکروتل‌پلاس، پالادیوم، مگامال، مرکزی پایتخت، هروی، شمرون، ارتباطات پارس و برندشاپ بزرگ چارسو در تهران و یا فروشگاه مایکروتل‌پلاس در شهر کرج مراجعه کنید.

 

Call Now Button