تصویر زنده آیفون ۱۰ پلاس به رنگ طلایی فاش شد

اپل قصد دارد در سال ۲۰۱۸ هم سه آیفون تازه معرفی کند. دو مدل از این خانواده پرچم‌دار هستند و احتمال آیفون ۱۰ و آیفون ۱۰ پلاس نام گذاری می‌شوند. تصاویر فاش شده تازه نشان می‌دهد که این گوشی‌ها احتمالا در رنگ طلایی هم به بازار راه می‌یابند.

اپل روند به خصوصی در معرفی و عرضه گوشی‌های آیفون خود دارد. بدین صورت که هرسال آیفون‌های تازه‌ای را درست شبیه نسخه‌های قبلی تولید و روانه بازار می‌کند. البته منظور ما نسخه‌هایی با پسوند S نیست چراکه این گوشی‌ها معمولا یک سال در میان معرفی می‌شدند. این ترند از سال ۲۰۱۶ یعنی همان زمانی که اپل تصمیم گرفت طراحی آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس خود را بار دیگر در گوشی‌های جانشین آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس به کار ببرد، به اتمام رسید. این غول تکنولوژی سال گذشته هم دوگانه آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس خود را با طراحی مشابه نسل قبلی و تنها با تغییرات جزئی معرفی کرد. به همین خاطر پیش بینی می‌شود که در خلال سال جاری و سال‌های آینده شاهد معرفی چند آیفون تازه با طراحی ظاهری مشابه آیفون ۱۰ باشیم.

همان‌طور که اشاره کردیم، اپل معمولا از طراحی‌های قدیمی‌تر در توسعه آیفون‌های تازه‌اش الگو می‌گیرد اما همچنان تلاش می‌کند تا تغییرات جزئی در آن‌ها اعمال کند و قالب کلی تازه‌ای ارائه دهد. این سازنده برای مثال قاب جلو و پشت دو گوشی آیفون ۸ و ۸ پلاس خود را بر خلاف آیفون‌های آلومینیومی قبلی از جنس شیشه طراحی کرده است. برخی تحلیل گران معتقدند که این غول تکنولوژی قصد دارد در سال ۲۰۱۸ حداقل یکی از آیفون‌های تازه‌اش را بر مبنای آیفون ۱۰ پارسال توسعه دهد و آن را به نوعی جانشین پرچم‌دار سال گذشته خود معرفی کند. پیش بینی می‌شود که نمای کلی این آیفون تازه مانند آیفون ۱۰ سال گذشته به نظر برسد اما حداقل یک رنگ تازه مانند طلایی به آن اضافه شود. در همین راستا چند روز پیش تصاویر رندر شده و زنده متعددی در فضای وب فاش شد و گوشی آینده اپل را منسوب به آیفون ۱۰ پلاس در رنگ طلایی و مشکی-طلایی به نمایش گذاشت.

اغلب کارشناسان معتقدند که جای آیفون طلایی در سه گانه ۲۰۱۷ گوشی‌های هوشمند اپل خالی بود. البته در تصویر زنده‌ای که چند روز پیش فاش شد شاهد دو گوشی تازه در رنگ‌های نقره‌ای و طلایی بودیم اما رنگ نسخه طلایی آن چندان جالب به نظر نمی‌رسید. از طرف دیگر تصاویر رندر شده باکیفیتی که از نسخه طلایی آیفون ۱۰ پلاس در فضای وب منتشر شده‌اند بسیار زیبا به نظر می‌رسند و امیدواریم نسخه‌های اصلی هم از چنین طراحی و ترکیب رنگ زیبایی بهره ببرند.

این تصاویر رندر شده سه شنبه گذشته منتشر شدند و در توضیحشان هم از آیفون ۱۰ مدل ۲۰۱۸ و آیفون ۱۰ پلاس یاد شده بود. از طرفی پیش بینی می‌شود که اپل گوشی‌های امسال خود را همچنان به رنگ نقره‌ای با پنل پشتی سفید هم معرفی و روانه بازار کند.

تصویر رندر شده دیگری هم از این دو آیفون تازه در ترکیب رنگی مشکی و طلایی منتشر شده‌ است که اصلا جالب به نظر نمی‌رسد. احتمال معرفی آیفون ۱۰ مدل ۲۰۱۸ و آیفون ۱۰ پلاس به رنگ مشکی-طلایی با توجه به سابقه کمپانی اپل بسیار کم است.

Call Now Button