میان رده Galaxy J8 سامسونگ با ۳ گیگابایت رم در راه است

سامسونگ قصد دارد چند میان رده تازه را به زودی معرفی کند. این میان رده‌ها همگی از سری Galaxy J هستند و اخیرا بنچمارک شده‌اند. Galaxy J8 احتمالا سطح بالاترین مدل در این میان است و از ۳ گیگابایت رم بهره می‌برد.

به نظر می‌رسد که کمپانی سامسونگ قصد دارد در ادامه معرفی دوگانه پرچم‌دار تازه‌اش به نام‌های Galaxy S9 و S9 Plus، چند گوشی تازه دیگر را از سری میان رده‌های Galaxy J خود توسعه و رونمایی کند. چند گوشی مختلف این غول تکنولوژی از سری Galaxy J به نام‌های مختلف در خلال هفته گذشته در ابزارهای مختلف بنچمارک دیده شدند و حالا نوبت به Galaxy J8 رسیده است. این گوشی چند روز پیش توسط ابزار انلاین GeekBench بنچمارک و فهرستی از مشخصاتش هم در پایگاه داده‌های آن منتشر شد.

گوشی Galaxy J8 با شناسه SM-J800FN در ابزار مذکور بنچمارک شده است و مانند SM-J600F (Galaxy J6) از پردازنده اگزینوس ۷۸۷۰ قدرت می‌گیرد.

پردازنده میان رده مذکور توسط سامسونگ و با معماری ۱۴ نانومتری طراحی شده و قدرت پردازش ۸ هسته آن معادل ۱٫۵۹ گیگاهرتز گزارش شده است. Galaxy J8 همچنین ۳ گیگابایت رم دارد و از سیستم عامل پیش فرض اندروید ۸٫۰ اوریو بهره می‌برد.

نتایج بنچمارک این گوشی هم با توجه به پردازنده داخلی آن مشابه نتایج بنچمارک Galaxy J6 به نظر می‌رسد. Galaxy J8 توانسته امتیاز ۷۲۸ را در آزمون تک هسته‌ای و امتیاز ۳۶۸۳ را در آزمون چند هسته‌ای کسب کند.

سامسونگ هنوز اطلاعاتی درباره تاریخ معرفی این گوشی منتشر نکرده و اصلا هیچکدام از این مدل‌های تازه سری Galaxy J را رسما تأیید نکرده است. از طرفی پیش بینی می‌شود که این گوشی‌ها در سکوت معرفی شوند و رویداد مهمی برای رونمایی از آن‌ها برگزار نشود.

Call Now Button