۹ گوشی که بعد از عید در بازار می‌بینیم

در کنفرانس MWC 2018 کمپانی‌های مختلف گوشی‌های فراوانی معرفی کردند. در این مطلب به معرفی گوشی‌هایی می‌پردازیم که بعد از عید وارد بازار کشورمان خواهند شد.

 

در این مطلب #مشاورخرید به معرفی گوشی‌هایی می‌پردازیم که بعد از عید وارد بازار کشورمان خواهند شد. با جی‌اس‌ام همراه باشید.

+Galaxy S9 و Samsung – Galaxy S9

دو پرچمدار جدید سامسونگ با تغییرات اندک، سخت‌افزار قوی‌تر و کیفیت دوربین فوق‌العاده به روز شده‌اند. به تازگی پیش فروش این دو گوشی در با قیمت ۳ میلیون و ۸۹۵ هزار تومان برای گلکسی S9 و ۴ میلیون و ۳۹۵ هزار تومان برای گلکسی‌ S9+ در فروشگاه‌های اینترنتی و  مراکز ممتاز فروش سامسونگ آغاز شده که در این مطلب می‌توانید از جزییات آن آگاه شوید. زمان تحویل پرچمداران جدید سامسونگ از هفته آخر اسفند سال جاری برای کسانی که این گوشی را پیش‌خرید کرده‌اند آغاز می‌شود و بعد از عید شاهد فروش آن‌ها توسط دیگر فروشندگان خواهیم بود.

Nokia – 7 Plus

نوکیا ۷ پلاس یکی از جدیدترین گوشی‌های معرفی شده توسط کمپانی HMD/نوکیا است. این گوشی با این که به دلیل به کارگیری پردازنده اسنپ‌دراگون ۶۶۰ پرچمدار محسوب نمی‌شود اما تمام ویژگی‌های یک پرچمدار نظیر صفحه‌نمایش، طراحی و کیفیت ساخت عالی، شارژ سریع و دوربین دوگانه ۱۲+۱۳ مگاپیکسلی ساخت کمپانی ZIESS را به همراه دارد. نوکیا ۷ پلاس اولین گوشی نوکیا با نسبت ابعاد صفحه‌نمایش ۱۸:۹ است و قاب جلوی آن تا حدودی شبیه به گوگل پیکسل ۲ ایکس ال است.

(Nokia – 6 (2018

نسخه جدید نوکیا ۶ که نام ۲۰۱۸ را یدک می‌کشد بهبودهای جزئی به همراه داشته که قرار است طی چند ماه آینده وارد بازار شود. درگاه این گوشی از microUSB به USB-C تغییر پیدا کرده به همین دلیل سرعت شارژ سریع نسبت به مدل قبل افزایش چشمگیری داشته است. کاهش اندک حاشیه اطراف صفحه‌نمایش، بلوتوث نسخه ۵ و پردازنده قوی‌تر از بهبودهای بارز این گوشی نسبت به مدل سال پیش محسوب می‌شود. یکی از نکات قوت این گوشی مانند دیگر گوشی‌های نوکیا که اخیرا تولید شده، سیستم‌عامل Android one است که مشابه اندروید خالص گوگل پیکسل است و طی سریع‌ترین زمان ممکن به‌روزرسانی‌های جدید برایش منتشر می‌شود.

Xperia XZ2 Compact و Sony – Xperia XZ2 

سونی امسال در نمایشگاه MWC 2018 از دو پرچمدار جدیدش، اکسپریا ایکس زد ۲ و ایکس زد ۲ کامپکت  به صورت رسمی رونمایی کرد. با این که حاشیه بالا و پایین صفحه‌نمایش نسبت به نسل‌ قبلی کاهش زیادی داشته اما سونی همچنان در این زمینه نسبت به دیگر برندها از قافله عقب افتاده است. قاب پشتی اکسپریا ایکس زد ۲ که به دلیل پشتبیانی از شارژ سریع از جنس شیشه با طراحی liquid ساخته شده شباهتی بسیار زیادی به گوشی‌های جدید اچ‌تی‌سی پیدا کرده است. دو پرچمدار جدید سونی از لحاظ مشخصات سخت‌افزاری شباهت زیادی نسبت به یکدیگر دارند اما نه در تمامی موارد. تفاوت‌های XZ2 با XZ2 Compact را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید:

گوشی XZ2 Compact XZ2
اندازه صفحه‌نمایش ۵.۰ اینچ ۵.۷ اینچ
تراکم پیکسل صفحه‌نمایش ۴۸۳ پیکسل در اینچ ۴۲۴ پیکسل در اینچ
نسبت اندازه صفحه‌نمایش به بدنه ۷۳.۵٪ ۷۶.۱٪
ظرفیت باتری ۲،۸۷۰ میلی‌آمپر ۳،۱۸۰ میلی‌آمپر
جنس قاب پشتی پلاستیک شیشه‌
شارژ بی‌سیم ندارد دارد
رم ۴ گیگابایت ۴/۶ گیگابایت
وزن ۱۶۸ گرم ۱۹۸ گرم
تنوع رنگی مشکی، نقره‌ای، سبز، صورتی مرجانی مشکی براق، نقره‌ای براق، فیروزه‌ای، صورتی تیره

Nokia – 1

نوکیا ۱ را می‌توان ارزان‌ترین گوشی‌ هوشمند نوکیا دانست. این گوشی به لطف نسخه Go سیستم‌عامل اندروید که برای گوشی‌های هوشمند ارزان قیمت با سخت‌افزار ضعیف ساخته شده، با این که مشخصات سخت‌افزاری چندان قوی‌ای ندارد، عملکرد نرم و روان و تجربه کاربری خوبی دارد.

Nokia – 8 Sirocco

نسخه جدید نوکیا ۸، نوکیا ۸ سیروکو نام دارد. طراحی لبه‌های گرد صفحه‌نمایش شما را یاد Galaxy S7 Edge می‌اندازد و جنس بدنه این گوشی شباهت زیادی به ۸۸۰۰ Sirroco دارد. نوکیا ۸ سیروکو بهترین گوشی ساخته شده توسط نوکیا تاکنون است که احتمالا چند ماهی بعد از عید روانه بازار شود.

Nokia – 8810 4G

پس از نسخه جدید ۳۳۱۰، نوکیا با معرفی ۸۸۱۰ ۴ جی بار دیگر یاد خاطرات را زنده کرد. این گوشی که در بسیاری از رسانه‌ها آن را به گوشی موزی تشبیه می‌کنند در کنار انجام مکالمه و دریافت و ارسال پیغام می‌تواند نقش یک مودم همراه ۴جی را برایتان ایفا کند.

 

Call Now Button