شیائومی Mi Mix 2S با بدنه سرامیکی و ۲۵۶ گیگابایت حافظه عرضه می‌شود

براساس تصویری که اخیراً منتشر شده است، پرچم‌دار جدید شیائومی Mi Mix 2S با هشت گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه به بازار عرضه خواهد شد.

شیائومی، از فبلت بدون حاشیه Mi Mix 2S به صورت رسمی در تاریخ ۲۷ مارس (۷ فروردین) رونمایی خواهد کرد و همین موضوع باعث شده است تا شایعات در طی چند هفته اخیر پیرامون این مدل، شدت بگیرد. آخرین اطلاعات به‌دست آمده، شنیده‌های پیشین را پیرامون پرچم‌دار جدید شیائومی تأیید می‌کند؛ ظاهراً نسخه‌ای از این گوشی، بدنه تمام سرامیکی خواهد داشت و به هشت گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است.

تصویری که اخیراً به‌دست آمده است، عرضه این گوشی را با حداکثر هشت گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه تأیید می‌کند؛ پیش‌تر، می‌دانستیم گوشی Mi Mix 2S با هشت گیگابایت رم عرضه می‌شود اما تجهیز آن به ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، علاقه‌مندان به این شرکت چینی را شگفت‌زده خواهد کرد. ضمن اینکه بسته‌بندی فاش شده، حاکی از آن است که گوشی جدید Xiaomi Mi Mix 2S نسخه تمام سرامیکی به رنگ مشکی خواهد داشت.

شرکت هوآوی، گوشی میت ۱۰ پورش دیزاین را با شش گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی ارائه می‌دهد؛ ضمن اینکه گلکسی اس ۹ پلاس سامسونگ با شش گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی قابل خریداری است. همچنین آیفون ۱۰ اپل با سه گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت به فروش می‌رسد. تمامی مدل‌هایی که از آن‌ها نام برده شد، قیمت بالایی دارند؛ به همین جهت، مشخص نیست آیا نسخه رده‌بالای شیائومی Mi Mix 2S با هشت گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی قیمت مناسبی داشته باشد یا خیر.

شرکت شیائومی، پرچم‌دار Mi Mix 2S را به صفحه‌نمایش ۶٫۰۱ اینچی از نوع OLED مجهز کرده است که توسط سامسونگ دیسپلی تولید می‌شود؛ نمایشگر این گوشی، نسبت ابعاد ۱۸:۹ خواهد داشت و برخلاف پرچم‌داران سامسونگ، رزولوشن FHD+ دارد. برای مقایسه، باید اشاره کرد گوشی Xiaomi Mi Mix 2 که در نیمه دوم سال ۲۰۱۸ از آن رونمایی شده بود، به صفحه‌نمایش ۵٫۹۹ اینچی از نوع IPS LCD مجهز شده است و رزولوشن FHD+ دارد. برخلاف شایعات متعدد، گوشی جدید شیائومی از سری Mi Mix، حاشیه‌پایین نمایشگر را حفظ کرده است؛ پیش‌تر گفته می‌شد حاشیه‌ی پایین صفحه‌نمایش حذف و جای خود را به بریدگی کوچک برای جای‌گیری دوربین سلفی داده است. با این‌حال در تیزر رسمی منتشر شده توسط شیائومی، Mi Mix 2S با طراحی مشابه با نسل قبل به نمایش گذاشته می‌شود.

گوشی جدید Xiaomi Mi Mix 2S با هشت گیگابایت رم عرضه خواهد شد اما مدل پایه آن از شش گیگابایت رم استفاده خواهد کرد؛ نسخه پایه، همچنین حافظه ذخیره‌سازی کم‌تری خواهد داشت. همچنین مدتی پیش اعلام شد که پرچم‌دار نیمه اول ۲۰۱۸ شیائومی به دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی با چینش عمودی مجهز شده است؛ Mi Mix 2S اولین گوشی از سری Mi Mix محسوب می‌شود که با دوربین دوگانه همراه شده است زیرا مدل‌های پیشین با یک دوربین در قاب پشتی عرضه شده بودند. مدل مذکور به حسگر اثرانگشت در قاب پشتی مجهز خواهد بود و خبری از ادغام حسگر اثرانگشت با صفحه‌نمایش نیست. همچنین مدتی پیش مشخص شد که این مدل از هوش مصنوعی بهره می‌گیرد؛ انتظار داریم مانند میت ۱۰، هوش مصنوعی عملکرد گوشی را در زمینه عکاسی بهبود دهد.

Call Now Button